۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 207
  • 04 بهمن 1394 - 13:25
  • 347 بازدید
  • ارسال توسط :

شمس:تکواندوکاران بااستعدادی درشهرستان دماوندمی باشند

غلامرضا شمس از قهرمانان سبک وزن پایتخت نشین است که تکواندو را از سال ۵۴ در باشگاه ایران ماه تهران زیر نظر استاد عوض خوشروزی آغاز نموده است.در سال ۵۸ به اردوی تیم منتخب ملی جهت اولین حضور در مسابقات جهانی آلمان دعوت شد.     وی در سال ۱۳۶۳ پابه عرصه مربیگری گذاشت و […]

غلامرضا شمس از قهرمانان سبک وزن پایتخت نشین است که تکواندو را از سال ۵۴ در باشگاه ایران ماه تهران زیر نظر استاد عوض خوشروزی آغاز نموده است.در سال ۵۸ به اردوی تیم منتخب ملی جهت اولین حضور در مسابقات جهانی آلمان دعوت شد.

 

 

وی در سال ۱۳۶۳ پابه عرصه مربیگری گذاشت و همچنین در مسابقات بین المللی پومسه آزاد آلمان سال ۲۰۰۰ در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال موفق به دریافت مدال طلای این دوره از رقابتها گردید و در حال حاضر دارای دان ۵ و مدرک مربیگری بین المللی می باشد و از دی ماه سال ۸۷ سکاندار هیئت تکواندو دماوند شده است . از این رو به سراغ ایشان رفتیم تا در خصوص برنامه های این شهرستان گفتگویی داشته باشیم .

شمس گفت: از دی ماه ۸۷ به درخواست آقای غلامرضا بصیر کاظمی عهده دار این مسئولیت شده ام در اولین گام تصمیم به کادر قوی و کارآزموده در این شهرستان شدم و آنان را به تربیت بدنی و هیئت تکواندو استان تهران معرفی نمودم.

وی ادامه داد: در حال حاضر آقایان جمشید سیری(نایب رئیس )، مهدی ابراهیمی(دبیر هیئت)،قدیر ابراهیمی(کمیته روابط عمومی)، سید رضا کسائیان(کمیته مسابقات)در هیئت تکواندو شهرستان دماوند فعالیت می کنند.

مسئول هیئت تکواندو دماوند اظهار داشت:در حال حاضر این شهرستان با حضور ۱۰مربی و داور و حدود ۳۰۰ تکواندوکار در ۴ کلاس آموزشی مشغول به فعالیت می باشند که بیشترین هنرجویان مربوط به سالن ولیعصر در گیلاوند که زیر نظر تربیت بدنی می باشد مشغول به فعالیت هستند.

شمس در ادامه گفت:کادر اجرایی هیئت تکواندو تمام نیروزی خود را به کار گرفته تا با برنامه ریزی های صورت پذیرفته زمینه رشد رابرای تکواندو کاران این شهرستان مهیا نماید .با برگزاری مسابقات و اعزام هنر جویان به آزمونهایی که در استان برگزار می گردد و و نقاط قوت و ضعف هنرجویان این منطقه را بررسی خواهیم کرد و تکواندوکارانی که واجدالشرایط داوری و مربیگری باشند آنان را به کلاسهای آموزشی هیئت معرفی می کنیم.

مسئول هیئت تکواندو شهرستان دماوند در پایان خاطر نشان کرد:خوشبختانه تکواندوکاران با استعدادی در این شهرستان می باشد در مسابقاتی که به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار نمودیم حدود ۱۵۰ هوگوپوش در رده خردسالان، نونهالان و نوجوانان شرکت نمودند که این رقابتها با حضور رئیس هیئت تکواندو استان تهران بگزار گردید و استقبال بی نظیرتکواندوکاران این شهرستان مواجه شد.    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram