۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15723
  • 16 اردیبهشت 1395 - 12:05
  • 341 بازدید
  • ارسال توسط :
سیفی :ساخت خانه تکواندوی پردیس/ لزوم احداث اماکن ورزشی در حومه پایتخت

سیفی :ساخت خانه تکواندوی پردیس/ لزوم احداث اماکن ورزشی در حومه پایتخت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس از ساخت خانه تکواندوی شهرستان پردیس خبر داد و بر لزوم احداث اماکن ورزشی در حومه پایتخت تأکید کرد. محمد سیفی با اشاره به توانمندی‌ها و دستاوردهای مدال‌آوران شهرستان پردیس و همچنین کمبودهای موجود در بخش ورزش پردیس اظهار داشت: با توجه به رشد روزافزون جمعیت در این […]

۲۱

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس از ساخت خانه تکواندوی شهرستان پردیس خبر داد و بر لزوم احداث اماکن ورزشی در حومه پایتخت تأکید کرد.

محمد سیفی با اشاره به توانمندی‌ها و دستاوردهای مدال‌آوران شهرستان پردیس و همچنین کمبودهای موجود در بخش ورزش پردیس اظهار داشت: با توجه به رشد روزافزون جمعیت در این شهر جدید، نیاز به نگاه ویژه مسئولان به شهرستان پردیس احساس می‌شود.

وی افزود: در کنار نبود فضاهای ورزشی، دغدغه کمبود فضای آموزشی نیز در شهرستان پردیس ملموس است؛ در یک مدرسه، روزانه یک هزار نفر در نوبت صبح و یک هزار نفر در نوبت بعدازظهر مشغول به فعالیت هستند و این واحد آموزشی، بزرگ‌ترین مدرسه کشور محسوب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس، موفقیت‌های ورزشکاران شهرستان پردیس به‌ویژه تکواندوکاران را در میادین مهم جهانی و آسیایی افتخاری برای شهرستان دانست و ادامه داد: تکواندوی شهرستان پردیس به یمن برنامه‌ریزی مدون و منظم رئیس هیأت تکواندوی استان تهران و پیگیری‌های رئیس هیأت تکواندوی شهرستان پردیس، یکی از امیدهای آتی کشورمان در رقابت‌های المپیک محسوب می‌شود و افتخارآفرینی کامیاب صادقی در مسابقات قهرمانی آسیایی در کشور فیلیپین گواه این مطلب است.

سیفی ادامه داد: هیأت تکواندوی شهرستان پردیس به دلیل برنامه‌ریزی مناسب در جهت تقویت تیم‌های پایه و نگاه خوب به این رشته باید تقدیر شود؛ این هیأت توانسته است موفقیت‌های ارزشمندی را در مسابقات مهم به دست آورد.

وی افزود: در نظر داریم کار ساخت خانه تکواندوی شهرستان پردیس را در صورت همکاری شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر بومهن در برنامه خود داشته باشیم و با همکاری هیأت تکواندوی استان تهران بتوانیم از لحاظ فنی و تجهیزاتی نیز به رشد و توسعه این رشته کمک کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس از حمایت‌های فرماندار و شهرداران پردیس و بومهن از ورزشکاران و توسعه ورزش شهرستان قدردانی کرد و افزود: با توجه به تراکم جمعیتی که در آینده نزدیک و به‌واسطه تحویل مسکن مهر در شهرستان داریم، ساخت اماکن ورزشی ضروری به نظر می‌رسد و امید داریم با نگاه خاص اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان شهرستانی، شاهد رشد سرانه فضاهای ورزشی شهرستان باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: آمار ورزشکاران سازمان‌یافته ما در سال گذشته، ۸ هزار نفر بوده است و امسال به ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر خواهد رسید.

سیفی بیان کرد: تعداد اماکن ورزشی دولتی در شهرستان پردیس، ۶ واحد است که سه واحد در روستا و سه واحد در شهر به ورزشکاران خدمات ارائه می‌کنند.

وی گفت: در خصوص رشته‌های فعال ورزشی در شهرستان پردیس نیز ۲۳ رشته در بخش آقایان و ۱۷ رشته در بخش بانوان فعال است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram