۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1222
  • 20 دی 1389 - 10:46
  • 22 بازدید
  • ارسال توسط :

سیرجانی : به دلیل طولانی شدن لیگ خردسالان نائب قهرمان شدیم

تیم تربیت بدنی پیشوا در پنجمین دوره مسابقات لیگ خردسالان باشگاه های تهران مقام دوم این پیکارها را کسب نمود ، این در حالی است که سال گذشته عنوان قهرمانی را از آن خود نموده بود.

 

تیم تربیت بدنی پیشوا در پنجمین دوره مسابقات لیگ خردسالان باشگاه های تهران مقام دوم این پیکارها را کسب نمود ، این در حالی است که سال گذشته عنوان قهرمانی را از آن خود نموده بود.

 

عبدا… سیرجانی حدود ۱۵ سال است که در عرصه مربیگری مشغول به تمرین و تعلیم هوگوپوشان خردسال و نونهال میباشد وی در رده سنی پایه خوش درخشیده و تاکنون فعالیت های زیادی را در جهت رشد و گسترش تکواندو انجام داده است.
مربی تیم پیشوا گفت : امسال هم مثل سال گذشته تیم را به صورت کامل ارنج کردم و با ۱۴ بازیکن و آمادگی کامل در این رقابتها حضور داشتیم و فکر نمیکردم که قهرمانی را از دست بدهیم و دلیل اینکه ما در سکوی دوم قرار گرفتیم این بود که مسابقات لیگ خردسالان طولانی شد ، همه ساله این مسابقات در پایان تابستان به اتمام میرسید لیکن امسال به دلیل مشکلاتی طولانی شد وی ادامه داد : در رده سنی خردسالان به گونه ای است که وزن بازیکنان قابل کنترل نیست و ما مجبور شدیم همه بچه ها را در یک وزن بالاتر به میدان بفرستیم بطوری که در بعضی از وزن ها دیگر بازیکن نداشتیم به این دلیل در دیدار معوقه ای که با تیم دیناوین جنوب شرق داشتیم بازی را ۶ بر ۴ واگذار کردیم و نائب قهرمان شدیم.
سیرجانی در پایان عنوان کرد : از کلیه دست اندرکارانی که این موقعیت را برای هوگوپوشان استان مهیا کردند که در یک محیط سالم بچه ها با هم به رقابت بپردازند تشکر میکنم و افزود قطعاً این پیکارها باعث پیشرفت بازیکنان میشود و خوشحال هستم از اینکه محمد علی حسینی ثابت از تیم پیشوا فنی ترین بازیکن معرفی شد.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram