۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 34273
  • 05 خرداد 1397 - 19:59
  • 191 بازدید
  • ارسال توسط :
سکوی نایب قهرمانی آسیا زیرپای ناهید کیانی

سکوی نایب قهرمانی آسیا زیرپای ناهید کیانی

ناهید کیانی تکواندوکار تهرانی وزن ۴۹- کیلوگرم  تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، با ۳ پیروزی و یک شکست بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.   به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ – ویتنام با حضور ۲۶۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور […]

ناهید کیانی تکواندوکار تهرانی وزن ۴۹- کیلوگرم  تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، با ۳ پیروزی و یک شکست بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.
 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ – ویتنام با حضور ۲۶۷ تکواندوکار از ۳۴ کشور از ساعت ۶:۳۰ صبح (به وقت تهران) امروز (شنبه – ۵ خردادماه) در سالن «پوتوا» هوشیمینه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

ناهید کیانی تکواندوکار تهرانی وزن ۴۹- کیلوگرم ابتدا به مصاف «آنا حداد» لبنانی رفت و توانست قاطعانه و با نتیجه ۲۵ بر ۴ پیروز این دیدار باشد. در ادامه «جیسکا کانابال» از فیلیپین را ۲۲ بر ۸ از پیش رو برداشت.

کیانی در مرحله نیمه‌‌نهایی با «تیتانیا فازرین» از اندونزی مبارزه کرد و ۷ بر ۵ نتیجه را به نفع خود به پایان رساند و فینالیست شد؛ ناهید در فینال رو در روی «بُرا کانگ» کره‌ای قرار گرفت و با واگذاری نتیجه (۲۹ بر ۲۷) عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را بدست آورد.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی آسیا G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴٫۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram