۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » ارشیو کل اخبار » تازه های خبر » گفتگو
  • شناسه : 4223
  • 20 خرداد 1394 - 17:08
  • 339 بازدید
  • ارسال توسط :
سهرابی: موفقیت ده ساله هیات حاصل تلاش هدفمند خانواده تکواندو است

سهرابی: موفقیت ده ساله هیات حاصل تلاش هدفمند خانواده تکواندو است

جمشید سهرابی رئیس هیات تکواندو استان تهران پس از موفقیت دوباره هیات در کسب عنوان برتر درمیان هیات های ورزشی استان تهران گفت : کسب عنوان بهترین هیات ورزشی در پایتخت برای دهمین سال متوالی اتفاقی نیست و حاصل تلاشی هدفمند، با برنامه و کار تیمی بوده است. جمشید سهرابی در ادمه بیان داشت : […]

جمشید سهرابی رئیس هیات تکواندو استان تهران پس از موفقیت دوباره هیات در کسب عنوان برتر درمیان هیات های ورزشی استان تهران گفت : کسب عنوان بهترین هیات ورزشی در پایتخت برای دهمین سال متوالی اتفاقی نیست و حاصل تلاشی هدفمند، با برنامه و کار تیمی بوده است.
جمشید سهرابی در ادمه بیان داشت : این دهمین سال متوالی است که خانواده پرافتخار تکواندو پایتخت نتیجه همدلی و تلاش شبانه روزی خود را می بینند و کسب مجدد عنوان بهترین هیات استان افتخار بزرگی است که ما را به ادامه تلاش ها و برنامه ریزی ها امیدوار می کند.
1734588
اشاره به فعالیت های هیات در سال گذشته
سهرابی با اشاره به فعالیت های هیات تکواندو در سال گذشته تصریح کرد:برگزاری رقابتهای لیگ در تمامی رده های سنی با حضور بیش از 50 تیم ، موفیت تیم های استان در لیگ های کشوری ، کسب عناوین متعدد قهرمانی در رقابتهای کشوری ، فعالیت مثمر مربیان سازنده استان ، برگزاری آزمون های کمربند با حضور بیشترین هنرآموز و از همه مهمتر حضور موثر قهرمانان و مربیان پایتخت در تیم های ملی تنها بخش کوچکی از فعالیت های تکواندو در استان تهران است.
سکاندار تکواندو پایتخت در ادامه افزود: این موفقیت ها کار یک نفر نیست. من هم عضو کوچکی از این خانواده هستم.مربیان ، داوران و قهرمانان این رشته ، راهبری اداره کل استان و حمایت های خوب فدراسیون باعث شد بتوانیم کارها را پیش ببریم و بدون تکمیل این زنجیره نمی توانستیم به موفقیت برسیم.

behnnamm
گسترش تکواندو در همه شهرستان های تهران
رئیس هیات تکواندو استان تهران ادامه داد: تکواندو در پایتخت گسترش خوبی داشته است. معتقدم هیات های شهرستانها و توابع پایتخت، بازوهای قدرتمند هیات استان تهران هستند.با تاکید مدیریت اداره کل استان مبنی بر توجه ویژه به شهرستانهای تابعه مهندس شیخ نیا از اساتید این رشته به عنوان مسول توابع کار خود را آغاز کرده است. در همه شهرستان ها و توابع در بخش های مختلف از جمله آموزش، مربیان داوران و مسابقات اقدامات و برنامه های زیادی عملی می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این موفقیت را مرهون تلاش تک تک اعضای هیات هستیم و قدردان زحمات و تلاش های بی وقفه آنها هستیم و البته بدون شک هیچ تقدیری نمی تواند پاسخگوی زحمات این عزیزان باشد. امیدواریم با کمک خانواده تلاشگر و شریف تکواندو پایتخت شاهد ادامه رومند موفقیت ها در هیات باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۱ دیدگاه

  1. کسب عنوان شایسته هیئت برتر برای دهمین سال پیاپی به استاد سهرابی ریاست پرتلاش استان و تمامی زحمت کشان استان تهران تبریک عرض می نمایم.رضا خانی رئیس هیئت تکواندو شمالغرب تهران

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram