۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 411
  • 17 مرداد 1388 - 2:07
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

سهرابی در نشست خبری،ازخبرنگاران عرصه رسانه تقدیر کرد

  نشست خبری جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران روز شنبه 17 مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار در دفترجلسات امور مشترک فدراسیونها برگزار شد . به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این نشست خبری با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران، مریم عربی (نائب رئیس)، رضا خانی (دبیر)، […]

 

نشست خبری جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران روز شنبه 17 مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار در دفترجلسات امور مشترک فدراسیونها برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این نشست خبری با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران، مریم عربی (نائب رئیس)، رضا خانی (دبیر)، ابوالقاسم حسن زاده رئیس کمیته داوران ، عقیقی عضو هیئت رئیسه تهران و جمعی از خبرنگاران عرصه رسانه صورت پذیرفت . جمشید سهرابی درابتدا با  تبریک به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و روز خبرنگار به حاضرین خیر مقدم گفت و ادامه داد:

در عرصه رقابتی که هر لحظه خبرهای تازه ارائه می شود رسالت خبرنگاران در شکار لحظه ها بیشتر نمود پیدا می کند. بی تردید در عرصه هزاره سوم یکی از ارکان مهم هر جامعه اطلاع رسانی است که این مهم بر عهده  خبرنگاران عزیزاست .

وی درباره موفقیت های هیئت تکواندو در سالهای اخیر اظهار داشت : به لطف خداوند متعال و زحمات بی دریغ اعضای تکواندو پایتخت برای چهارمین سال متوالی از سوی فدراسیون تکواندو در صدر هیئتهای کشور قرار گرفتیم و همچنین در بین هیئتهای استان تهران هم از سقف هزار امتیاز تمام امتیاز را کسب کردیم .این عناوین و موفقیت ها بیانگر اتحاد و همبستگی اعضای خانواده تکواندو پایتخت می باشد . همچنین امسال هم برای دومین بار در مسابقات پایتخت های جهان حضور پیدا می کنیم.

سهرابی در ادامه از فعالیتها و برنامه های کمیته های این هیئت گفت:کمیته آزمون از ابتدای سال جاری 3 مرحله آزمون ارتقاء کمربند برگزار نموده است که حدود 1300 نفر تکواندوکار در آن شرکت نمودند . حتی در شهرستان های توابع استان تهران از قبیل ورامین ، دماوند  و پاکدشت هم این آزمون ها برگزار گردیده است و تا پایان سال جاری 4 دوره دیگر برگزار خواهیم کرد.کمیته آموزش پایتخت هم دوره های کلاس آموزشی در بخش مربیگری و داوری برای بانوان و آقایان در نظر گرفته است که اولین دوره آن مورخ 10 شهریور ماه برگزار خواهد شد. .

رئیس هیئت تکواندو تهران در زمینه فعالیتهای کمیته مسابقات اشاره کرد: کمیته مسابقات بر اساس تقویم ارائه شده طی سال 87 ، در رده های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، امید و برزگسالان در بخش بانوان و آقایان مسابقات انتخابی جهت حضور تیم های استان در مسابقات قهرمان کشوری و المپیاد ایرانیان برگزار نموده است . 

وی همچنین در موردسازمان لیگ استان تهران توضیح داد: چهارمین دوره لیگ خردسالان و نونهالان  از تاریخ 26 تیرماه آغاز شده و همچنین لیگهای نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان وپومسه هم بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می گردد.

داور بین المللی تکواندو کشورمان در خصوص اعزام تیمهای تکواندو به مسابقات برون مرزی خاطر نشان کرد: تکواندو تهران در تورنمنت بین المللی بوسنی و مالزی به عنوان نماینده هنر نمایی کرد که در مسابقات بوسنی تیم نونهالان حوزه جنوبغرب تهران به کاپ قهرمانی رسید و در مسابقات مالزی هم تیم اسلامشهر بار دیگر برای پایتخت افتخار آفرید.

وی در پایان توضیحات خود در زمینه فعالیتهای تکواندو تهران به هان مادانگ اشاره کرد که  سومین دوره آن در تاریخ نهم مرداد ماه با حضور 15 باشگاه در تاریخ نهم مرداد ماه برگزار گردید و چهارمین دوره آن در آبان ماه انجام می شود .

پس از سخنان جمشید سهرابی خبرنگاران حاضر در جلسه ضمن تبریک و تنهنیت به مناسبت اعیاد شعبانیه ،سوالاتی را مطرح کرده و رئیس هیئت تکواندو تهران به آنها پاسخ داد.

ضمناً در پایان از سوی جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران عرصه رسانه اهدا گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram