۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13115
  • 17 مهر 1393 - 7:14
  • 242 بازدید
  • ارسال توسط :

سهرابی: تکواندو فراتر از انتظار ظاهر شد/ فصل برداشت خوبی بود

رییس هیئت تکواندو استان تهران معتقد است کسب چهار مدال طلا در بازی‌های آسیایی اینچئون کاری بود که فراتر از پیش‌بینی‌های اهالی این رشته بود و فدراسیون عملکرد خوبی داشت

جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران اظهار کرد: وقتی از شش نماینده چهار مدال طلا کسب می‌کنیم نشان می‌دهد که ملی‌پوشانمان فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شدند و عملکرد آنها عالی بود. این عملکرد ثابت می‌کند که فدراسیون در برنامه‌ریزی‌های خود برای آماده سازی این تیم موفق ظاهر شد.
وی افزود: قبل از رفتن تیم گفتم که اگر فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد، در واقع فصل کاشت خوبی را سپری کرده است و می‌تواند در بازی‌های آسیایی مدال‌های خوبی را کسب کند که همین طور هم شد. پس می‌بینیم که فدراسیون تکواندو کاشت خوبی داشت و فصل برداشت خوبی را هم سپری کرد که بهترین نتیجه‌ تاریخ تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی بود.
کارشناس و پیشکسوت تکواندو با تمجید از عملکرد کادر فنی تیم ملی، گفت: بیژن مقانلو و مهدی بی باک به خوبی توانستند از تجربیات خود استفاده کنند و به ملی‌پوشان انگیزه کسب مدال بدهند. آنها ارتباط خوبی با ورزشکاران داشتند و همین مساله باعث شد تا آن جوانان ایران با هماهنگی و همدلی فقط به کسب موفقیت فکر کنند. البته این ثابت می‌کند که وقتی هدف یکی باشد همه چیز می‌تواند در کنار آنها قرار گیرد.
وی به برنامه‌ریزی خوب فدراسیون اشاره کرد و گفت: مدیریت فدراسیون با دید بازی که داشت توانست برنامه‌های خوبی را برای این تیم هماهنگ کند. البته نباید از تجربیات بسیار زیاد ذوالقدری عبور کنیم. درست است که او در بخش فنی ورود نکرد، اما قطعا نکات مثبتی را به کادر فنی گفته است که چنین نتیجه‌ای به دست می‌آید.
کارشناس تکواندو در پایان در مورد عملکرد بخش بانوان هم گفت: درست است که ما در این بخش عملکرد خوبی داشتیم، اما جای کسب یک مدال طلا واقعا خالی است. فدراسیون باید روی این بخش برنامه‌ریزی بیشتری انجام دهد. معتقدم دایره فعالیت نفرات در این بخش باید گسترده‌تر شود و این دایره فقط محدود به چند مربی یا سرمربی نشود، قطعا اگر در این بخش هم برنامه‌ریزی خوبی صورت گیرد نتایج بهتری کسب خواهد شد

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram