۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12260
  • 20 فروردین 1393 - 7:27
  • 387 بازدید
  • ارسال توسط :

سهرابی :تهران یکی از بازوان اجرایی فدراسیون تکواندو است

رییس هیئت تکواندو استان تهران گفت :تکواندو پایتخت در سال ۹۳ برای افتخار آفرینی های مجدد تمام تلاش  خود را با حضور کادری مجرب بکار خواهد بست .

 

جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهرا ن ضمن تبریک سال جدید و حضور صیاد در جایگاه دبیری فدراسیون  درگفتگو با روابط عمومی اظهار اشت :تهران یکی از قطب های  تکواندو کشور و  از بازوان اجرایی  فدراسیون می باشد به طور حتم همکاری متقابل ، مستمر و منظم  با مسئولان  فدراسیون  موجب شده تا هشت سال متوالی در بین ۳۱ هیئت استان  عنوان برترین  را کسب نماییم .
وی در خصوص انتخاب علیرضا صیاد  به عنوان دبیر در  ادامه افزود: قطعا انتخاب صیاد در این جایگاه یک گزینه بسیار  مناسب  و شایسته در بخش مدیریتی بود که امیدوارم با حضور ایشان شاهد افتخار افرینی های  بیشتر  تکواندو کشورمان در  عرصه های بین المللی باشیم .
سهرابی  در ادامه گفت :هیئت تکواندو تهران  در سنوات گذشته تعامل بسیار خوبی با ذوالقدری دبیر اسبق فدراسیون   داشته وجا دارد  از زحمات و همکاری متقابل ایشان در طول فعالیت   خود  تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم در جایگاه  رییس سازمان تیم های ملی نیز شاهد  موفقیت های  روز افزون ایشان باشیم .
رییس هیئت تکواندو استان تهران بیان داشت :تکواندو پایتخت کماکان همانند ادوار گذشته همکاری خود را با فدراسیون خواهد داشت و به عنوان یک بازوی اجرایی فدراسیون  برای پیشبرد تکواندو کشورمان  تمام سعی خود را بکار خواهد بست .
سهرابی در پایان  اظهار داشت: تکواندو در ابتدای سال  شاهدیک موفقیت بزرگ از سوی دختران  بودیم و جا دارد از  مسولان  فدراسیون در  این بخش و  کادرفنی” ندا زارع و اعظم درستی” از مربیان استان تهران تشکر کنم و امیدوارم  سال جدید برای تکواندو  ایران سالی پربار باشد و شاهد موفقیت های روز افزون این رشته المپیکی  در سال ۹۳ باشیم .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram