۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » ارشیو کل اخبار
  • شناسه : 1699
  • 22 فروردین 1394 - 9:31
  • 349 بازدید
  • ارسال توسط :
سهرابی بمناسبت روز زن از کارمندان اداره تقدیر نمود

سهرابی بمناسبت روز زن از کارمندان اداره تقدیر نمود

جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن از کارمندان بانوی دفتر هیئت تکواندو تقدیر نمود. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : رئیس هیئت تکواندو استان تهران بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران […]

جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو استان تهران بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن از کارمندان بانوی دفتر هیئت تکواندو تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : رئیس هیئت تکواندو استان تهران بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) از بانوان کارمند هیئت تکواندو تقدیر نمود و هدیه ای به رسم یادبود به آنان اهدا کرد و به آنان توصیه نمود که پیرو حضرت زهرای مرضیه (س) باشند و ایشان را الگوی خود قرار دهند.
جمشید سهرابی این روز بزرگ را به بانوان ایران اسلامی به ویژه مربیان ، داوران ، قهرمانان و تکواندوکاران استان تهران تبریک گفت و به آنان تاکید کرد با عزم و اراده قاطع بیش از پیش به شناخت وجوه تعالی در بخش حیات پرفیض بانوی نمونه اسلام و پیروی از آن اهتمام ورزند و به رسالت اسلامی و انقلابی خویش در عرصه های ورزش عمل نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram