۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 9032
  • 25 آذر 1394 - 17:11
  • 545 بازدید
  • ارسال توسط :
ستاره جام دهم :ارزویم پوشیدن توبوک تیم ملی است

ستاره جام دهم :ارزویم پوشیدن توبوک تیم ملی است

در پایان دهمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک نونهالان استان تهران تیم تکواندو مدرسه دیندار با ۷ برد و ۲ تساوی ،کسب ۲۳ امتیاز و تفاضل ۳۴ عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد،همچنین عنوان ستاره مسابقات این رقابتها به علیرضا رجائیان از بازیکنان این تیم رسید تا کارنامه درخشانی در لیگ پایتخت کسب نمایند در […]

در پایان دهمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک نونهالان استان تهران تیم تکواندو مدرسه دیندار با ۷ برد و ۲ تساوی ،کسب ۲۳ امتیاز و تفاضل ۳۴ عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد،همچنین عنوان ستاره مسابقات این رقابتها به علیرضا رجائیان از بازیکنان این تیم رسید تا کارنامه درخشانی در لیگ پایتخت کسب نمایند در همین راستا بر آن شدیم تا با ستاره این رقابتها یک گپ و گفتگوی خودمانی داشته باشیم که از نظر خواهیم گزراند .

 

22
از خودت بگو متولد چه سالی هستی و تکواندو از کی شروع کردی؛
علیرضا رجائیان متولد نوزدهم آذر ماه 80 13 هستم ،حدودا از نه سالگی تکواندو رو زیر نظر استاد میر باقری در باشگاه حجاب شروع کردم و بعد جابجایی زیر نظر استاد هوشیار دیندار تمریناتم را پیگری می کنم .
چند دوره است که تجربه حضور در رقابتهای لیگ استانی را داری؛
لیگ دهم سومین تجربه من در رقابتهای استانی بود،یک دوره در لیگ خردسالان و یک دوره هم در لیگ نونهالان برتر حضور داشتم .
چی شد که عنوان ستاره مسابقات را کسب کردی؛
با استفاده از تجربه ای که در حضور در رقابتهای منطقه ای و لیگ شهرستانمون داشتم ، توانستم تمامی مبارزاتم رو در این دوره از رقابتها بدون باخت پشت سر گذاشتم و همه حریفانم را شکست دادم و تونستم این عنوان را به خود اختصاص دهم .
سطح رقابتهای لیگ استان چطور بود ؛
سال گذشته در لیگ برتر نونهالان بودم و با توجه به تجربه ای که سال قبل داشتم امسال لیگ دسته یک خیلی در سطح فنی بالای برگزار شد و تمامی تیم ها با بازیکنان با تکنیک و فنی پا به گردونه رقابتی گذاشتند و هیچ حریفی ضعیف نبود، به نظرم لیگ امسال هم سطح لیگ برتر بود یا حتی بالاتر از اون……..
حضور در رقابتهای لیگ استان برات مفید بود ؛
بله به طور حتم حضور در چنین میادینی برای هر تکواندو کاری مهم و مفید است هر بازی برای من یک تجربه جدید بود و تونستم چیز جدیدی رو یاد بگیرم حضور در همین میادین است که توان تکنیکی و جسمانی رو بالا می بره و میتوانیم به مراتب بالاتر دست یابیم.
مشوقت در تکواندو کیه ؛
پدر و مادرم خیلی به این رشته علامندن و با حمایت و تشویق هاشون من رو برای رسیدن به مراتب بالاتر کمک می کنند که جا دارد از زحماتشان تشکر کنمو امیدورام بتوانم روزی جواب تمام زحماتشون را بدهم و باعث افتخارشون باشم .

الگوی ورزشی ؛
هادی ساعی و یوسف کرمی که هر دو از قهرمانان بزرگ ایران و جهان هستند
حرف پایانی ؛
میدونم برای رسیدن به تیم ملی و حضور در میادین بین المللی راهی سخت و طولانی رو در پیش دارم اما تمام سعی و تلاشم رو خواهم کرد تا با پشت سر گذاشتن تمام مراحل روزی توبوک تیم ملی را بپوشم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram