۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1794
  • 24 فروردین 1394 - 19:56
  • 414 بازدید
  • ارسال توسط :
ساسانی،وقوعی آذر و قیاسی بر روی سکوی دوم آسیا ایستادند

ساسانی،وقوعی آذر و قیاسی بر روی سکوی دوم آسیا ایستادند

در پایان سومین و آخرین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، ملی پوشان نوجوان پایتخت موفق بهکسب ۱ مدال طلا و ۳ مدال نقره شدند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح روز شنبه (۲۲ فروردین ماه)، در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز […]

در پایان سومین و آخرین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، ملی پوشان نوجوان پایتخت موفق بهکسب ۱ مدال طلا و ۳ مدال نقره شدند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از صبح روز شنبه (۲۲ فروردین ماه)، در سالن “دانشگاه تایپه” چین تایپه آغاز شده بود و پس از روز پیکار ۲۳۰ تکواندوکار از ۲۴ کشور؛ ظهر امروز (دوشنبه) به پایان رسید.امروز و در سومین و آخرین روز این مسابقات، مبارزات اوزان ۵۹-، ۶۳-، ۶۸ و ۶۸+ کیلوگرم دختران و تکواندوکاران اوزان ۶۸-، ۷۳-، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم پسران پیگیری شد که در پایان؛ در بخش پسران، سه ملی پوش شایسته استلت تهران امیرحسین وقوعی آذر در وزن ۷۳- کیلوگرم، امیرحسین ساسان در وزن ۷۸- کیلوگرم و فرشاد قیاسی در وزن ۷۸+ کیلوگرم نقره ای شدند و در بخش دختران، مهسا جدی دیگر نماینده شایسته تهرانی در وزن ۵۹- کیلوگرم بر سکوی قهرمانی تکیه زد.
پیش از این نیز دو دختر ملی پوش توانمند پایتخت ،ناهید کیانی به مدال طلا و مژگان زاد محمد به نشان نقره رقابتهای قهرمانی اسیا دست یافتند.
گفتنس است هدایت تیم ملی دختران کشورمان برعهده “ندا زارع” و اعظم درستی از مربیان توانمند استان تهران و هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده “محمدرضا زوار از مربیان شایسته پایتخت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram