۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4268
  • 21 خرداد 1394 - 10:38
  • 1088 بازدید
  • ارسال توسط :
زهرا شهریاری در جایگاه بهترین داور کشور ایستاد

زهرا شهریاری در جایگاه بهترین داور کشور ایستاد

در پایان بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور دختران، از سوی مسئولان برگزاری زهرا شهریاری به عنوان داور نمونه معرفی شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر، یادواره بانوی انقلاب، همسر معزز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، «خدیجه ثقفی»، که از روز (سه شنبه) با حضور ۲۴۹ تکواندو […]

khordsalan dokhtar94- (10)
در پایان بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور دختران، از سوی مسئولان برگزاری زهرا شهریاری به عنوان داور نمونه معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛
بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خردسالان دختر، یادواره بانوی انقلاب، همسر معزز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، «خدیجه ثقفی»، که از روز (سه شنبه) با حضور ۲۴۹ تکواندو کار از ۲۹ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و یزد با معرفی تیم‌های برتر این دوره از رقابتها به پایان رسید.
khordsalan dokhtar94 (17)
در این مسابقات، تیم‌ البرز با کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز و ۹۱ امتیاز بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات تکیه زد. تیم تهران با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز و ۵۵ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم گیلان با یک مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز و با کسب ۵۱ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.
khordsalan dokhtar94 (18)
در پایان بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور،زهراشهریاری داور توانمند و شایسته پایتخت از سوی مسئولان برگزاری به عنوان بهترین داور این رقابتها انتخاب شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram