۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 17391
  • 19 تیر 1395 - 12:20
  • 259 بازدید
  • ارسال توسط :
زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر

زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در در گروه دختران از یکشنبه (۳ مردادماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ رقابت‌های قهرمانی کشور دختران در دره‌سنی نوجوانان به مدت دو روز از یکشنبه (۳ مردادماه) در خانه تکواندو آغاز می‌شود که رقابت‌های اوزان […]

بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در در گروه دختران از یکشنبه (۳ مردادماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

رقابت‌های قهرمانی کشور دختران در دره‌سنی نوجوانان به مدت دو روز از یکشنبه (۳ مردادماه) در خانه تکواندو آغاز می‌شود که رقابت‌های اوزان فرد (۴۲-، ۴۶-، ۵۲-، ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم) روز اول بازیها و مبارزات اوزان زوج (۴۴-، ۴۹-، ۵۵-، ۶۳- و ۶۸+ کیلوگرم) روز دوم، دوشنبه (۴ مردادماه) انجام می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۸ صبح با هوگوی الکترونیکی برگزار خواهد بد و از مدال آوران این دوره از پیکارها در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی نوجوانان دعوت بعمل می‌آید.

وزن‌کشی اوزان فرد، روز ورود تیم‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل خوابگاه و وزن‌کشی اوزان زوج روز یکشنبه (۳مردادماه) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل برگزاری مسابقات است.

گفتنی است؛ دوره قبل مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر کشور، هوگوپوشان استان‌های قزوین (۳بار)، تهران (۲بار)، مازندران (۲بار)، البرز (۲بار) و اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram