۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13067
  • 05 مهر 1393 - 8:45
  • 555 بازدید
  • ارسال توسط :

زاهد قاسمی : تنها به جام قهرمانی فکر می کنیم

مربی تیم تکواندو  نونهالان خشت و خورشیدآریایی گفت : برای تداوم و حفظ صدرنشینی  در لیگ  برتر پایتخت  تمام سعی خود را بکار خواهیم بست .

زاهد قاسمی مربی تیم تکواندو نونهالان خشت و خورشید آریایی   در گفتگو با روابط عمومی بیان داشت :دیدارهای هفته پنجم از دور رفت لیگ برتر  نونهالان استان تهران در حالی روز گذشته جمعه ۴ مهر ماه  به پایان رسید که تیم خشت و خورشید آریایی  با کسب ۱۳ امتیاز  و تفاضل ۳۳ در جایگاه نخست و بالاتر از تیم شایان اتحاد از مدعیان قهرمانی  بایستیم .
وی افزود : تیم خشت و خورشید آریایی با حضور ۳۵ هوگوپوش در قالب دو تیم برتر و دسته یک برای نخستین بار در لیگ باشگاه های استان تهران  پا به گردونه رقابتی گذاشته است و تمام تمرکز خود را  برای کسب بهترین جایگاه بکار بسته ایم .
قاسمی در خصوص سطح لیگ باشگاهای استان تهران  بیان داشت : دراین دوره از رقابتها  با توجه به تفکیک لیگ های پایتخت به برتر و دسته یک  و حضور هوگوپوشان مستعد و  فنی در  تیم ها  شاهد رقابتهای بسیار نزدیک و حساس از تیم ها هستیم طوری که هیچ یک ازبازیها  قابل پیش بینی نیست .
وی افزود :خوشبختانه لیگ امسال نسبت به ادوار گذشته بسیار بهتر شده  و می توان گفت که هم سطح لیگ کشور  در حال برگزار یست  و بسیاری از قهرمانان  بین المللی از دل همین لیگ ها  بیرون می آید .
قاسمی در پایان  بیان داشت:سازمان لیگ هیئت تکواندو استان تهران  با یک برنامه ریزی مطلوب و اطلاع رسانی مناسب به تیم ها ،رقابتهای خوبی را برگزار نمودند که جا دارد از زحمات  این عزیزان تشکر  کنم  .
گفتنی است تیم تکواندو نونهالان خشت و خورشید با ترکیب “محمد علی خلیلی ارجمند ،حمید رضا صدری ،حامد قاسمی ،علی رضا اخبای ،کیانوش شوقی ،امید صباغی ،مهدی خباز،سینا مسلمی ،شاهین محمدیان ،مهدی کریمی، عرفان رحمانی ،ایر حسین کولیوند ،امیر عباس کوثری ،امید گودرزی ،شاهین ایزدی و امیر حسین وقوعی آذر ” در اولین دوره رقابتهای لیگ برتر نونهالان حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram