۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6101
  • 25 مرداد 1394 - 15:06
  • 328 بازدید
  • ارسال توسط :
زاهدی :با کسب طلای موجو،رنگ مدال هایم را تکمیل می کنم

زاهدی :با کسب طلای موجو،رنگ مدال هایم را تکمیل می کنم

محمد حسین زاهدی ملی پوش نونهال شایسته استان تهران  گفت:برای کسب مدال طلای موجو با تمام توان به مصاف حریفان جهانی خود خواهم رفت و با کسب این نشان زرین،رنگ مدال های بین المللی ام را تکمیل می کنم . محمد حسین زاهدی ملی پوش وزن سومی اعزامی به  دومین دوره مسابقات جهانی کره جنوبی […]

محمد حسین زاهدی ملی پوش نونهال شایسته استان تهران  گفت:برای کسب مدال طلای موجو با تمام توان به مصاف حریفان جهانی خود خواهم رفت و با کسب این نشان زرین،رنگ مدال های بین المللی ام را تکمیل می کنم .

محمد حسین زاهدی ملی پوش وزن سومی اعزامی به  دومین دوره مسابقات جهانی کره جنوبی در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران بیان داشت :پس از دو ماه حضور مستمر در اردوهای تیم ملی در شرایط جسمانی و روحی بسیار مطلوبی به سر می بریم و برای حفظ عنوان قهرمانیمان در جهان تمامی ملی پوشان  تلاش خود را به کار  خواهند بست .

وی در ادامه افزود:حضور در مسابقات  موجو کره جنوبی دومین تجربه حضورم در مسابقات جهانی است  و برای کسب عنوان قهرمانی این رقابتها،با تمام توانم به میدان رقابتی  خواهم رفت تا با کسب مدال طلا ،رنگ مدال هایم را در این رده سنی تکمیل کنم .

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا در خصوص مهترین رقبای خود گفت :مسابقات جهانی رویداد بسیار بزرگی است و همه تکواندوکاران می خواهند بهترین نتیجه را در این رقابتها کسب کنند،به طور حتم هوگوپوشانی از کره ،روسیه و مکزیک در این وزن از مهترین حریفانم خواهند بود .

زاهدی که  تجربه حضور در مسابقات آسیایی و جهانی  در رده سنی نونهالان ر ا در سال ۲۰۱۴  و ۲۰۱۵ داشته است  در خصوص سطح دومین دوره مسابقات جهانی اظهار داشت :قطعا مسابقات جهانی کره  نسبت به سال گذشته  کاملا شرایطش متفاوت است و قطعا تمامی تیم ها با بهترین های خود  پا به میدان می گذارند و سطح رقابتها به طور حتم بسیار بالا خواهد بود و تمام  سعی خود را برای حفظ جایگاه قهرمانیمان در جهان خواهیم کرد .

ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران که در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ مدال برنز را از آن خود کند ،در پایان بیان داشت :برای حضور در مسابقات جهانی خیلی تلاش کردم تا اعتماد کادر فنی را در مراحل مختلف جلب نماییم قطعا تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به اعتماد کادر فنی و مسئولین خواهم کرد تا با کسب این نشان قدردان زحمات مربی و پدر و مادرم باشم .

گفتنی است دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، یکم تا چهارم شهریور ماه در شهر “موجو” کره جنوبی برگزار می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram