۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1218
  • 18 دی 1389 - 11:43
  • 47 بازدید
  • ارسال توسط :

زارع : عنوان های قهرمانی دختران ، نظر اهالی تکواندو را به خود معطوف کرده است

در سال جاری دختران تکواندوکار شایسه پایتخت به چند عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی در مسابقات کشوری دست یافتند. بر این اساس پای صحبت های سرمربی توانمند و کار آزموده این تیم ها نشستیم.

 

در سال جاری دختران تکواندوکار شایسه پایتخت به چند عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی در مسابقات کشوری دست یافتند. بر این اساس پای صحبت های سرمربی توانمند و کار آزموده این تیم ها نشستیم.

 

 

ندا زارع در خصوص موفقیت های تیم های تهران در رقابت های کشوری گفت : در تمامی  رده های سنی ، ابتدا با یک فراخوان به کلیه شهرستانها و حوزه های استان ، نفراتی که آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی پایتخت را داشتند شرکت نمودند سپس نفرات اول تا سوم مشترک به اردوی آماده سازی جهت تشکیل تیم های اعزامی به مسابقات کشوری دعوت شدند وی ادامه داد : بعد از چند جلسه تمرین مرحله دوم و سپس مرحله سوم انتخابی انجام شد تا توانستیم تعدادی از چهره های شاخص را شناسایی و تیم قدرتمندی ارنج کنیم.
سرمربی تیم تهران با اعلام رضایتمندی از کسب نتیجه مسابقات جوانان و بزرگسالان گفت : خوشبختانه با مدیریت بسیار خوب مسئولین هیئت و توانمندی اعضای کادر فنی تیم های تهران ، ما در سال جاری تیم های خوبی را عازم مسابقات کشوری کردیم ، در رده سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به عنوان های قهرمانی دست یافتیم ضمن اینکه در بخش توابع هم در گروه سنی نونهالان ، جوانان و بزرگسالان مقام چهارم را کسب نمودیم.
زارع در ادامه افزود : تیمی که به عنوان تیم منتخب استان در رده سنی جوانان و بزرگسالان به مسابقات قهرمان کشوری اعزام شد با کسب ۴ مدال طلا ، یک نقره و دو برنز و ۷۳ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد. وی با اشاره به این نکته که امتیاز تیم تهران با تیم دوم اختلاف زیادی داشت گفت : البته تیم توابع هم با کسب یک نقره و ۳ برنز و کسب ۳۲ امتیاز تنها با یک اختلاف نسبت به تیم سوم به مقام چهارم رسید. ناگفته نماند که توابع هم شایستگی سکو داشت لیکن به دلیل کناره گیری اعضای تیم توابع در مقابل تیم تهران این شانس را از دست دادند. به هر حال تیمی که عازم مسابقات شده بود با کارنامه ای درخشان به کار خود پایان داد.
فنی ترین مربی پانزدهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری افزود : از ۱۶ هوگوپوشی که به میدان رفتند ۱۱ نفر موفق به کسب مدال رنگارنگ شدند که نتیجه ارزشمندی به حساب می آید.
مربی تیم تهران در خاتمه گفت مهمترین معقوله ای که نظر اهالی تکواندو را به خود معطوف کرده است اردوهای آماده سازی تیم های تهران در زمان مقرر و کسب نتیجه درخشان تیم های دختران تکواندو پایتخت است.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram