۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرین اخبار سایت » آرشیو اخبار » گفتگو
  • شناسه : 9936
  • 29 دی 1394 - 12:33
  • 302 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری کلاس های داوری بین المللی در ایران

برگزاری کلاس های داوری بین المللی در ایران

کمیته آموزش فدراسیون تکواندو در سال جاری برنامه های مختلفی را در بخش داوری و مربیگری برگزار کرده است. این کمیته قصد دارد در سال آتی نیز دوره هایی را در کشورمان برگزار کند که تا کنون برگزار نشده است. محمد امین نامجو رییس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو گفت: با توافقی که میان کمیته آموزش […]

کمیته آموزش فدراسیون تکواندو در سال جاری برنامه های مختلفی را در بخش داوری و مربیگری برگزار کرده است. این کمیته قصد دارد در سال آتی نیز دوره هایی را در کشورمان برگزار کند که تا کنون برگزار نشده است. محمد امین نامجو رییس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو گفت: با توافقی که میان کمیته آموزش و فدراسیون تکواندو انجام شد حرکت جدیدی در کمیته آموزش شروع شده است. بر اساس نیازسنجی که توسط این کمیته از هیات های استانی به عمل آمد، ۴۸ دوره مربیگری و ۳۶ دوره داوری از سوی هیات ها درخواست شد که به تدریج در سال ۱۳۹۵ برگزار می شود.
وی درباره کلاس های مربیگری و داوری برگزار شده در سال جاری افزود: هدف کمیته آموزش برپایی کلاس های ارتقا است. امسال چندین کلاس مربیگری درجه یک، دو و سه برگزار شد تا مربیان بتوانند در دوره های بین المللی نیز شرکت کنند همچنین در بخش داوری با برپایی سمینار داوری بین المللی پومسه و دوره هماهنگی داوری بین المللی پومسه، میزبان ۹ کشور خارجی در خانه تکواندو بودیم.در پایان این کلاس ها جمع بندی مطالب آموزشی در قالب لوح فشرده تقدیم مهمان ها شد تا طرح یکسان سازی در دانش داوری انجام پذیرد.
نامجو تصریح کرد: قصد داریم در سال آینده کلاس بین المللی مربیگری را با توافق فدراسیون تکواندوی ایران، فدراسیون جهانی تکواندو و کوکی وان در ایران برگزار کنیم. بسیاری از مربیان درجه یک کشورمان با صرف هزینه های گزاف به خارج از کشور می روند و مدرک مربیگری بین المللی را اخذ می کنند. با طرح جدید کمیته آموزش با هزینه بسیار اندک مربیان ایرانی می توانند مدرک بین المللی خود را از داخل کشور بگیرند که این مساله صرفه جویی در هزینه ها و رضایتمندی مربیان را در پی خواهد داشت.
رییس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو تصریح کرد: زمان و مکان برگزاری تمام دوره ها از طریق سایت فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران اطلاع رسانی خواهد شد. اطلاع رسانی از طریق سایت باعث ازبین رفتن تبعیض میان داوران ومربیان در سراسر نقاط کشور می شود و همه آنها به طور همزمان از برگزاری کلاس ها مطلع خواهند شد.
نامجو خاطر نشان کرد: از حمایت های فدراسیون و کمیته های مربیگری و داوری سپاسگزارم .امیدوارم برنامه های کمیته آموزش بدون مشکلی به پیش رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram