۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7530
  • 17 مهر 1394 - 13:23
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :
روحانی در جایگاه سوم المپیک نظامیان جهان ایستاد

روحانی در جایگاه سوم المپیک نظامیان جهان ایستاد

فاطمه روحانی  ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران و نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان، در یک مبارزه جذاب و خیره کننده در پایان راند دوم نماینده کنیا را شکست داد و به مدال برنز المپیک نظامیان جهان دست یافت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ دومین روز از مسابقات تکواندو در بازیهای […]

فاطمه روحانی  ملی پوش شایسته و توانمند استان تهران و نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان، در یک مبارزه جذاب و خیره کننده در پایان راند دوم نماینده کنیا را شکست داد و به مدال برنز المپیک نظامیان جهان دست یافت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

دومین روز از مسابقات تکواندو در بازیهای المپیک نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز (جمعه) آغاز شده است و فاطمه روحانی ملی پوش شایسته استان تهران  در یک مبارزه جذاب و دیدنی در پایان راند دوم “وانجیرو” از کنیا را ۲۳ بر صفر شکست داد و به مدال برنز وزن هفتم زنان دست یافت.
فاطمه روحانی در این رقابتها پس از اینکه با نتیجه ۶ بر ۵ “سوزا فریا” از برزیل را شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی ۴ بر ۲ نتیجه را به “شاین جینگ” از چین (نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۵) واگذار کرد و به جدول رپه شارژ رفت.
او در این مرحله نیز نماینده کنیا را با اقتدار برد و بر سکوی سوم ایستاد.
نماینده چین در این وزن به مدال طلا دست یافت.
این دوره از مسابقات که دارای گرید ۲ المپیکی (G2) است، با حضور ۲۲۹ تکواندوکار از ۴۳ کشور به مدت ۳ روز به میزبانی شهر “مونگ یونگ” کره جنوبی برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram