۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13059
  • 03 مهر 1393 - 9:23
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :

روحانی: برای کسب بهترین نتیجه یه اینچئون می رویم

نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان در بخش بانوان، فاطمه روحانی خواهد بود. مدال طلای قهرمانی نوجوانان آسیا و برنز قهرمانی آسیایی بزرگسالان و طلای ارتش های جهان از مهمترین عناوین این بازیکن است. روحانی معتقد است، دیگر زمان آن رسیده که بانوان هم به مدال طلا برسند و این عنوان را در اینچئون دور از دسترس نمی بیند.

به گزارش هیئت تکواندو استان تهران ؛

*دیگر زمانی تا آغاز مسابقات نمانده، به مرز آمادگی رسیده ای؟
– شرایط خوب است. خدارا شکر از نظر شرایط روحی و روانی خوب هستم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را در بازیهای آسیایی بدست آوریم.

*تو مسابقات قهرمانی آسیایی تاشکند را از دست دادی، فکر می کردی برای حضور در اینچئون انتخاب شوی؟
– هدف من از ابتدا اینچئون بود. وقتی برای قهرمانی آسیا انتخاب نشدم، چیزی را از دست ندادم. تمام تمرکز من برای کسب نتیجه در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ بود.

* پس قطعا برای مدال طلا به این رویداد مهم می روی.
-همینطور است. فکر می کنم دیگر باید این بی طلایی تمام شود. بانوان توانایی کسب مدال طلا را دارند و می دانم در شیاپ چانگ اینچئون این اتفاق می افتد. ضمن اینکه تیم ما تیم بسیار خوبی است، همدل هستیم و برای کسب بهترین نتیجه عزممان را جزم کرده ایم.

* با تکواندوکارانی که سابقه حضور در بازیهای آسیایی را داشتند صحبت کرده ای؟
– بله با شش پری و حاجی پور در خصوص جو مسابقات صحبت می کنم. اما فکر نمی کنم شرایط بازیها تاثیری در روند کارم داشته باشد. به طور کل بازیکن خونسردی هستم و می توانم خودم را در زمین مبارزه کنترل کنم، من فقط به هدفم فکر می کنم.

*تو در آخرین روز رقابتها به مصاف حریفان می روی. سخت نیست؟
-مبارزه در روز آخر همیشه کار سختی است چراکه همه نگاهها معطوف به تو می شود اما فکر نمی‌کنم این شرایط، روی من تاثیر منفی بگذارد. من استرس ندارم و می‌روم که طلا بگیرم.

مهمترین حریفان فاطمه روحانی در المپیک هفدهم آسیا

۱- فیروزا یرگشوا ( قزاقستان)

دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی گوانگجو، در این دوره هم نماینده کشور قزاقستان خواهد بود. این تکواندوکار که دومین حضور در بازیهای آسیایی را تجربه می کند از مهمترین حریفان روحانی در اینچئون خواهد بود.

۲- امیدا عبدالیوا (ازبکستان)

دیگر حریف روحانی در شیاپ چانگ بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ دارنده مدال طلای قهرمانی آسیایی است و همین یکماه پیش هم در المپیک نوجوانان نانجینگ به مدال طلا دست یافت. این تکواندوکار که جزو رنکینگ داران المپیکی است، از ۴۰ امتیاز بازیهای آسیایی به راحتی چشم پوشی نخواهد کرد.

۳- ریما عبدالکریم (اردن)

نقره و برنز قهرمانی آسیا مهمترین عناوین این تکواندوکار اردنی است. “ریما” که در مسابقات گرندپریکس قزاقستان نتوانست مدالی را کسب کند برای ماندن در رنکینگ المپیکی، نیاز به حداکثر این رقابتها دارد.

۴- ناجیا رسول (پاکستان)

این بازیکن ۴ سال پیش و در گوانگجو بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز وزن ۷۳- کیلوگرم را به گردن آویخت. “ناجیا” که تجربه کاقی برای حضور در این رقابتها را دارد، قطعا حریف آسانی برای روحانی نخواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram