۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 20174
  • 03 آبان 1395 - 10:35
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
رقابتهای لیگ انفرادی چهار وزن المپیکی  برگزار می شود

رقابتهای لیگ انفرادی چهار وزن المپیکی برگزار می شود

اولین دوره رقابتهای لیگ انفرادی در رده سنی جوانان و بزرگسالان،چهار وزن المپیکی به میزبانی هیات تکواندو استان تهران برگزار خواهدشد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛نخستین دوره مسابقات لیگ انفرادی باشگاه های استان تهران در رده سنی جوانان و بزرگسالان،در چهار وزن المپیکی(-۵۸،۵۸-۶۸، ۸۰-۶۸،+۸۰ کیلو گرم) در دو گروه مردان […]

اولین دوره رقابتهای لیگ انفرادی در رده سنی جوانان و بزرگسالان،چهار وزن المپیکی به میزبانی هیات تکواندو استان تهران برگزار خواهدشد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛نخستین دوره مسابقات لیگ انفرادی باشگاه های استان تهران در رده سنی جوانان و بزرگسالان،در چهار وزن المپیکی(-۵۸،۵۸-۶۸، ۸۰-۶۸،+۸۰ کیلو گرم) در دو گروه مردان و زنان در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود .

براساس اعلام سازمان لیگ،متقاضیان شرکت کننده می بایست جهت ثبت نام با در دست داشتن مدارک ذکر شده در بخشنامه ،روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ به محل خانه تکواندوپایتخت مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام این رقابتها،تا مورخ ۱۲ آبان ماه اعلام شده است .

گفتنی است مسابقات لیگ انفرادی استان تهران به صورت رفت و برگشت و با هوگوی الکترونیکی برگزار  و تعداد نفرات تیم در هر وزن هشت نفر می باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram