۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 372
  • 27 تیر 1388 - 0:26
  • 168 بازدید
  • ارسال توسط :

رستم زاده فنی ترین بازیکن لیگ تکواندوخردسالان شد

هفته های اول ، دوم و سوم از چهارمین دوره لیگ خردسالان پایتخت روز جمعه 26 تیرماه با حضور 10 تیم در خانه تکواندو پایتخت برگزارگردید. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابتها با استقبال بی نظیر خانواده ها و با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو با انجام 15 دیدار […]

هفته های اول ، دوم و سوم از چهارمین دوره لیگ خردسالان پایتخت روز جمعه 26 تیرماه با حضور 10 تیم در خانه تکواندو پایتخت برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابتها با استقبال بی نظیر خانواده ها و با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندو با انجام 15 دیدار تیمی در سه شیاپ چانگ و قضاوت 20 داور صورت پذیرفت .

در هفته اول ابتدا تیم محیط زیست 7 بر 3 شاهد شهر قدس را شکست داد و در دیدار دوم مدرسه تکواندو شمیرانات 6 بر 4 هیئت شمالغرب را برد، مسجد صاحب الزمان جنوبشرق 7 بر 3 مغلوب تربیت بدنی پیشوا شد، بسیج شهرک استقلال بازی را 9 بر یک به تیم هیئت جنوبغرب واگذار کرد و در آخرین دیدار از هفته اول هیئت شهر قدس 8 بر 2 با تیم ستارگان شمالشرق پیروز میدان شد .

در هفته دوم مدرسه تکواندو شمیرانات 7 بر 3 از سد شاهد شهر قدس گذشت ، مسجد صاحب الزمان جنوبشرق 6 بر4 محیط زیست را مغلوب خود نمود، هیئت جنوبغرب 9 بر یک هیئت شمالغرب را شکست داد، هیئت شهرقدس 3 بر 7 بازی را به تربیت بدنی پیشوا واگذار کرد و در پایان بازیهای هفته دوم هوگوپوشان ستارگان شمالشرق 6 بر 4 بسیج شهرک استقلال را بردند .

در هفته سوم ابتدا بازیکنان مسجد صاحب الزمان جنوبشرق با یک شکست سنگین 9 بر یک تیم شاهد شهر قدس را از پیش رو برداشتند ، هیئت جنوبغرب 7 بر 3 تیم مدرسه تکواندو شمیرانات را مغلوب کرد. تیم محیط زیست بازی را 7 بر 3 به هیئت شهر قدس واگذار کرد و نتیجه بازی بین دو تیم ستارگان شمالشرق و هیئت شمالغرب به تساوی 5بر 5 کشیده شد و در آخرین بازی هوگوپوشان تربیت بدنی پیشوا 8 بر 2 بر تیم بسیح شهرک استقلال غلبه کردند و پیروز میدان شدند .

در پایان از سوی کمیته برگزاری سازمان لیگ تیم هیئت جنوبغرب به مربیگری یداله تیموری فنی ترین تیم معرفی گردید ، عبداله سیرجانی از تیم ستارگان شمالشرق در جایگاه بهترین سرپرست ایستاد ، کاپ اخلاق به تیم مدرسه تکواندو شمیرانات با مربیگری محسن سلطانی راد رسید .فنی ترین و پرامتیازترین بازیکن عبداله رستم زاده با کسب 20 امتیاز،  از تیم هیئت شهر قدس شد و بهترین قضاوت کننده ناصر امامی معرفی گردید.  

لازم به ذکر است هفته های چهارم و پنجم این پیکارها دوم تیرماه برگزار می گردد.

ضمناً مسئولیت برگزاری لیگ خردسالان تکواندو تهران بر عهده اکبر سرلگ می باشد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram