۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 20526
  • 15 آبان 1395 - 12:18
  • 262 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس انجمن پاراتکواندو:برای حضوری پرقدرت در پارالمپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی می‌کنیم

رئیس انجمن پاراتکواندو:برای حضوری پرقدرت در پارالمپیک ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی می‌کنیم

مسعود لشگری، رئیس انجمن پاراتکواندو و کشورمان  در خصوص شرایط این رشته و رو برنامه ریزی برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰، گفت: تیم پاراتکواندو از سال ۲۰۰۹ در مسابقات برون مرزی حضور یافته و تا کنون موفق به کسب چندین مقام قهرمانی شده که آخرین آن به سال ۲۰۱۶ و مسابقات آسیایی فیلیپین باز می‌گردد. […]

مسعود لشگری، رئیس انجمن پاراتکواندو و کشورمان  در خصوص شرایط این رشته و رو برنامه ریزی برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۰، گفت: تیم پاراتکواندو از سال ۲۰۰۹ در مسابقات برون مرزی حضور یافته و تا کنون موفق به کسب چندین مقام قهرمانی شده که آخرین آن به سال ۲۰۱۶ و مسابقات آسیایی فیلیپین باز می‌گردد.

دبیر هیات تکواندو استان تهران  افزود: طی جلسات مشترکی که بین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و فدراسیون تکواندو برگزار شد، زمینه‌های همکاری میان این دو فدراسیون برای توسعه و رشد رشته پاراتکواندو فراهم آمد و منجر به تاسیس انجمنی مستقل برای رشته پاراتکواندو در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین شد.

رئیس انجمن پاراتکواندو افزود: در حال حاضر ۹ نفر عضو تیم ملی هستند که از این تعداد، ۴ نفر در کلاس پزشکی خود در رنکینگ اول دنیا قرار دارند و در مجموع شرایط خوبی در دنیا داریم. از کلاس‌های پزشکی موجود در پاراتکواندو فعلا در دو کلاس قطع عضو ورزشکار داریم و فعال هستیم. به صورت کلی ورزشکاران در گروه‌های قطع عضو دست (کلاس K41-K44)، فلج مغزی یا CP (کلاس P31-P34)، کوتاه قامتان (P70-P71) تقسیم‌بندی می‌شوند و امیدواریم بتوانیم با استعدادیابی در تمام کلاس‌های پزشکی ورزشکار داشته باشیم.

لشکری گفت: از طرف هر دو فدراسیون تکواندو و جانبازان و معلولین، مکاتباتی با هیات‌های استانی انجام شده تا نفرات مستعد شناسایی و معرفی شوند. البته در تلاش هستیم تا بتوانیم به زودی مسابقات قهرمانی کشور را هر چند با تعداد اندک برگزار کنیم تا از این طریق نسبت به جذب استعدادهای این رشته گام موثری برداشته شود.

رئیس انجمن پاراتکواندو تصریح کرد: اگر چه این رشته در فدراسیون تکواندو سال‌های زیادی است که فعال شده، اما با توجه به اینکه از پارالمپیک ۲۰۲۰، این رشته حضور خواهد داشت، ورود فدراسیون جانبازان و معلولین به این رشته می‌تواند کمک بزرگی به شناسایی نفرات جدید و توسعه این رشته و در نهایت حضوری پرقدرت در توکیو داشته باشد و جامعه آماری بیشتری را در این رشته تحت پوشش قرار دهیم.

وی افزود: اواخر آبان ماه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در کانادا برگزار می‌شود و در حاشیه آن سیاست‌گذاری برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ انجام می‌شود. پس از این مسابقات رقابت‌هایی که برای کسب سهمیه پارالمپیک تعیین شده‌اند در تقویم اعلام خواهد شد و ایران نیز حتما برای حضور در مسابقات کسب سهمیه برنامه‌ریزی خواهد کرد.

منبع خبرگزای فارس

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram