۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4315
  • 23 خرداد 1394 - 9:30
  • 321 بازدید
  • ارسال توسط :
دو طلا و یک برنز رهاورد تلاش هوگوپوشان شایسته پسر پایتخت در مسابقات کشوری

دو طلا و یک برنز رهاورد تلاش هوگوپوشان شایسته پسر پایتخت در مسابقات کشوری

پرونده بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی کشور خردسالان پسر ،در حالی روز گذشته بسته شد که تیم تکواندو پایتخت با کسب دو طلا و یک برنز و تنها با یک اختلاف در جایگاه چهارم ایران ایستاد . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بيست و سومین دوره مسابقات قهرماني كشور خردسالان […]

پرونده بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی کشور خردسالان پسر ،در حالی روز گذشته بسته شد که تیم تکواندو پایتخت با کسب دو طلا و یک برنز و تنها با یک اختلاف در جایگاه چهارم ایران ایستاد .

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

بيست و سومین دوره مسابقات قهرماني كشور خردسالان پسر از صبح روز(پنجشنبه) با حضور 239 تکواندو کار از 30 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران و توابع، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، جزیره کیش، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در محل خانه تکواندو فدراسیون آغاز شده بود ، با معرفي تيم‌هاي برتر اين دوره از رقابتها روز گذشته جمعه 22 خرداد ماه  به پايان رسيد.

 

در پایان این رقابتها،تیم تکواندو خردسالان استان تهران با کسب دو نشان طلا از سوی ”  امیر محمد اسدی ( وزن اول )و امیر قاسمی ( وزن دهم )   ”  و یک نشان برنز “مهدی تسلیمی کار(وزن پنجم )” و با کسب 43 امتیاز و تنها با یک اختلاف از تیم استان البرز در جایگاه چهارم ایستاد.

گفتنی است تیم تهران با هدایت لقمان کشاور به عنوان سرمربی ،دامون ابوالقاسمی و حسین کریمی به عنوان مربی و محسن سلطانی راد ( سرپرست ) تیم خردسالان پسر استان تهران دراین دوره از رقابتها حضور داشتند .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram