۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » ارشیو کل اخبار » گزارش
  • شناسه : 24482
  • 25 اردیبهشت 1396 - 12:04
  • 170 بازدید
  • ارسال توسط :
دهقانی: تورنمنت قزاقستان ما را به هدف اصلی نزدیک تر کرد

دهقانی: تورنمنت قزاقستان ما را به هدف اصلی نزدیک تر کرد

محمدصادق دهقانی هوگوپوش شایسته استان تهران گفت: نسبت به روز اول ورود به اردو خیلی پیشرفت داشته‌ام و با تمریناتی که کادرفنی در نظر گرفته بودند به اوج آمادگی رسیدم، انشاا… خوشرنگ‌ترین مدال در این حضور برایم رقم می‌خورد. محمدصادق دهقانی تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در خصوص شرایط روزهای پیش از اعزامش گفت: شرایط […]

محمدصادق دهقانی هوگوپوش شایسته استان تهران گفت: نسبت به روز اول ورود به اردو خیلی پیشرفت داشته‌ام و با تمریناتی که کادرفنی در نظر گرفته بودند به اوج آمادگی رسیدم، انشاا… خوشرنگ‌ترین مدال در این حضور برایم رقم می‌خورد.

محمدصادق دهقانی تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در خصوص شرایط روزهای پیش از اعزامش گفت: شرایط خوب و آمادگی لازم را کسب کردم. تیم جوان و کم تجربه‌ای هستیم و کار سختی را پیش رو داریم اما می‌جنگیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در این رقابت‌ها بدست آوریم.

وی افزود: از لحاظ روحی نیز با قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم و مطمئن باشید همان‌طور که در اردوها از هیچ تلاشی دریغ نکردیم؛ در میدان مبارزه هم از جان مایه می‌گذاریم.

هوگوپوش وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: تورنمنت قزاقستان مسیری بود که ما را به هدف اصلی نزدیک تر کرد و خدا را شکر با نتیجه‌های خوبی که کسب شد ثابت کردیم، هیچ چیز از حریفان کم نداریم.

دهقانی در پاسخ به این سوال که ایران تاکنون در وزن ۵۸- کیلوگرم در بازی‌های کشورهای اسلامی مدال طلا نداشته آیا می‌تواند این عنوان را به نام خود ثبت کند؟ گفت: قول نمی‌دهم اما با تمام وجود می‌جنگم تا پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم و نماینده شایسته ای در این وزن بوده و پس از آن با قدرت بیشتری در مسابقات آینده شرکت خواهم کرد. همچنین از تمام مربیان تشکر می‌کنم که در این مدت ما را یاری کردند و تجربیات خود را در اختیار ما قرار دادند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram