۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1630
  • 18 فروردین 1394 - 13:42
  • 372 بازدید
  • ارسال توسط :
در محفلی گرم و صمیمی ؛دیدار نوروزی جامعه بزرگ تکواندو پایتخت برگزار شد

در محفلی گرم و صمیمی ؛دیدار نوروزی جامعه بزرگ تکواندو پایتخت برگزار شد

دیدار نوروزی خانواده بزرگ تکواندو پایتخت عصر روز دوشنبه در سالن شهرک آزاد ی برگزار و طی آن خانواده تکواندو تهران در فضای توام با همدلی و همزبانی ضمن تبریک سال نو برای ملت بزرگ ایران و جامعه ورزشی کشور به خصوص تکواندو پایتخت آرزوی موفقیت کردند . به گزارش روابط عموی هیئت تکواندو استان […]

دیدار نوروزی خانواده بزرگ تکواندو پایتخت عصر روز دوشنبه در سالن شهرک آزاد ی برگزار و طی آن خانواده تکواندو تهران در فضای توام با همدلی و همزبانی ضمن تبریک سال نو برای ملت بزرگ ایران و جامعه ورزشی کشور به خصوص تکواندو پایتخت آرزوی موفقیت کردند .
به گزارش روابط عموی هیئت تکواندو استان تهران ؛
با آغاز هفته نخست کاری در سال ۹۴ که از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت ،همدلی و همزبانی مزین شده است جامعه بزرگ تکواندو پایتخت در فضای صمیمی و گرم به دیدار و گفتگو پرداختند .
دیدار نورزوی خانواده بزرگ تکواندو پایتخت که با حضور جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو استان تهران ،احمد محمدی سهرابی نایب رییس ،مرضیه بالا زاده سرپرست نایب رییسی هیئت تکواندو ،مسئولین کمیته ها ،رئوسا و نواب رییسان حوزه ها و شهرستان ها ، پیشکسوتان ،قهرمانان ،مربیان ،داوران ، کارمندان اداری هیئت و خادمین و زحمتکشان تکواندو پایتخت برگزار گردید ،جامعه بزرگ تکواندو پایتخت اعم از اساتید ،پیشکسوتان ،قهرمانان ، داوران و مربیان ضمن تبریک سال نو و دید و بازدید ،برای موفقیت جامعه بزرگ ورزش کشور در سال جاری آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کردند که جامعه بزر گ تکواندو تهران همچون گذشته در فضای گرم و صمیمی و هم راستا با بیانات مقام معظم رهبری با همدلی و همزبانی ، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ،کماکان در عرصه داخلی و خارجی برای ورزش کشور افتخار افرین باشند .
در این دیدار که لحظاتی بسیار زیبای از سوی تصویرگران و تصویر برداران ،دیدو بازدید نوروزی به ثبت رسید است جامعه بزرگ تکواندو پایتخت در فضای صمیمی به گپ و گفتگو ، عکس یادگاری و برنامه ریزی و همکاری بیش از پیش با یکدیگر در سال جاری پرداختند .
گفتنی است دیدار نوروزی برای نخستین بار بود که در ابتدای سال نو با حضور جمع کثیری از مسئولین و خانواده بزرگ تکواندو پایتخت از سوی هیئت تکواندو استان تهران برگزار شد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram