۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 19241
  • 15 شهریور 1395 - 10:03
  • 268 بازدید
  • ارسال توسط :
درپایان اولین انتخابی درون اردوی :حضور ده نوجوان شایسته پایتخت در تیم ملی

درپایان اولین انتخابی درون اردوی :حضور ده نوجوان شایسته پایتخت در تیم ملی

با برگزاری اولین مرحله مسابقات درون اردویی  تیم ملی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران،۱۰ نوجوان شایسته استان تهران جواز حضور در دور بعدی تمرینات را کسب کردند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم‌ملی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران به منظورحضور درمسابقات قهرمانی جهان […]

با برگزاری اولین مرحله مسابقات درون اردویی  تیم ملی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران،۱۰ نوجوان شایسته استان تهران جواز حضور در دور بعدی تمرینات را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ رقابت‌های انتخابی ورود به اردوی تیم‌ملی نوجوانان در دو بخش دختران و پسران به منظورحضور درمسابقات قهرمانی جهان کانادا ،شنبه (سیزدهم شهریورماه ) با حضور نفرات منتخب در خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان این رقابتها،ده نوجوان شایسته پایتخت توانستند جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب نمایند که براساس اعلام کادر فنی اسامی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی به شرح ذیل می باشد:

در بخش پسران:امیر ولی پور،ابراهیم صفری،دانیال اتفاق ،محمد مهدی خباز،محمد علی خسروی،امیر حسین وقوعی آذر و مسعود فرخی

در بخش دختران:کوثر حسینی،مریم ملکوتی و شقایق خانجانی

لازم به ذکر است معصومه محمدیان و امید غلامزاده دو مربی شایسته پایتخت به عنوان مربی تیم ملی کشورمان را در این رقابتها همراهی می کنند.

گفتنی است   یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۶ از ۲۶ آبان‌ماه به مدت ۵ روز در شهر “بورنابی” کانادا برگزار می‌شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram