۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13093
  • 10 مهر 1393 - 9:50
  • 225 بازدید
  • ارسال توسط :

درخشش برق طلا بر سینه اسبقی/شانزدهمین طلای کاروان ایران دشت شد

بهنام اسبقی ملی پوش دلاور مرد پایتخت نشین کشورمان با غلبه بر تکواندوکار چینی، مدال طلای وزن ۶۸- کیلوگرم بازیهای آسیایی اینچئون را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران ؛

سومین روز از مسابقات تکواندو در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی که از صبح امروز (پنجشنبه) در استادیوم “کانگوا دالمنز” اینچئون کره جنوبی آغاز شده بود، دقایقی پیش با برگزاری رقابتها وزن ۶۸- کیلوگرم به پایان رسید.
مسابقات روز سوم تکواندو که در اوزان ۶۲- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۳- و ۶۸- کیلوگرم مردان پیگیری شد، بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم کشورمان در مرحله فینال با “جیانان هوآنگ” از چین (دارنده مدال برنز گرندپریکس قزاقستان) دیدار کرد و با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و سومین طلای تکواندو و شانزدهمین طلای کاروان کشورمان را به نام خود ثبت کرد.
تکواندوکار شایسته کشورمان برای رسیدن به مدال طلا این مبارزات، پس از یکدور استراحت، ابتدا، “تینگ فان” از ویتنام را ۹ بر صفر برد، سپس “فادی باخازی” از لبنان را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت.
او در ادامه و در مرحله نیمه نهایی با “کاریات ساریمساکف” از قزاقستان (دارنده ۳ مدال برنز قهرمانی آسیا) مبارزه کرد که در پایان سه راند مبارزه یک طرفه، توانست با نتیجه ۷ بر یک به برتری برسد و راهی مرحله فینال شود.
بهنام اسبقی، دارنده مدال طلای جهان و آسیا و نفر اول رنکینگ جهانی با کسب این مدال ارزشمند، ۴۰ امتیاز را نیز به سبد اندوخته های خود اضافه کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram