۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7212
  • 27 شهریور 1394 - 14:54
  • 890 بازدید
  • ارسال توسط :
دختران خردسال شهرداری” کهریزک” قهرمان جام دهم لیگ استان تهران

دختران خردسال شهرداری” کهریزک” قهرمان جام دهم لیگ استان تهران

با برگزاري هفته چهارم و پنجم ليگ خردسالان دختراستان تهران ، اين رقابت‌ها به ايستگاه پاياني رسيد و شهرداری کهریزک جام قهرماني را از آن خود كرد. تيم‌هاي هيات تكواندو فرمانیه و هیات تکواندو شمالشرق نيز در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ هفته چهارم و […]

با برگزاري هفته چهارم و پنجم ليگ خردسالان دختراستان تهران ، اين رقابت‌ها به ايستگاه پاياني رسيد و شهرداری کهریزک جام قهرماني را از آن خود كرد. تيم‌هاي هيات تكواندو فرمانیه و هیات تکواندو شمالشرق نيز در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

هفته چهارم و پنجم (هفته پاياني) از دهمین دوره ليگ خردسالان دختر استان تهران (جام شکوفه ها)، با حضور 100تكواندوكار در قالب 6 تيم هيات تكواندو شمالشرق،شهرداری کهریزک،فرمانیه،هیات تکواندو بهارستان،شکوفه ها و کیان صبح امروز ( جمعه 27 شهریور ماه) به ميزباني خانه تكواندو پایتخت برگزار شد و پرونده اين دوره از مسابقات با قهرماني تيم شهرداری کهریزک بسته شد.

67

شاگردان اختر کیانی براي كسب عنوان قهرماني در اين رقابتها از5 مبارزه، 5 برد را بدست آوردند و با 15 امتياز، قاطعانه كاپ قهرماني را بالاي سر بردند.

IMG_5230

باشگاه فرمانیه با 4 پيروزي و يك باخت و 12 امتياز نايب قهرمان شدند و هيات تكواندو شمالشرق با 2 پيروزي ، 2 شكست، یک تساوی و کسب 7 امتياز در جايگاه سوم ايستادند.

IMG_5223

 

تيم‌هاي هیات تکواندو بهارستان،شکوفه ها و کیان نيز به ترتيب در جايگاه چهارم تا ششم جدول رده‌بندي قرار گرفتند.
نتايج هفته چهارم ///

هیات تکواندو شمالشرق 8 – باشگاه کیان 2

هیات تکواندو بهارستان 6 _ شکوفه ها 4

باشگاه فرمانیه 3 _ هیات تکواندو کهریزک 7
نتايج هفته پنجم ///

هیات تکواندو بهارستان  7 –  باشگاه کیان 3

باشگاه فرمانیه 7 – هیات تکواندو شمالشرق 2

شهرداری کهریزک 7 – شکوفه ها3

68

گفتنی است مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات لیگ باشگاه های استان تهران دررده سنی خردسالان دختر ،همزمان با اتمام این رقابتها با حضور علی خلیلی سرپرست هیات تکواندو استان تهران،مرضیه بالازاده سرپرست نایب رییسی،داوران،مربیان ،تکواندو کاران و خانواده های  در خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram