۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 7954
  • 26 مهر 1394 - 15:05
  • 249 بازدید
  • ارسال توسط :
دختران تهران  با دوطلا،دو نقره و سه برنز نایب قهرمان شدند

دختران تهران با دوطلا،دو نقره و سه برنز نایب قهرمان شدند

در پایان بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان دختر ،تیم تکواندو نوجوانان دختر استان تهران با کسب دو نشان طلا،دو نقره و سه برنز در جایگاه دوم ایران ایستادند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر که از روز گذشته شنبه به مناسبت هفته تربیت […]

در پایان بیستمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان دختر ،تیم تکواندو نوجوانان دختر استان تهران با کسب دو نشان طلا،دو نقره و سه برنز در جایگاه دوم ایران ایستادند .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛
بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر که از روز گذشته شنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، یادواره مرحوم استاد عوض خوشروزی از مربیان و قهرمانان استان با حضور205 هوگوپوش در قالب 28 تیم و از 27 استان کشور به میزبانی هيات تكواندو استان اردبیل در سالن 6000 نفری رضازاده آغاز شده بود با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
در پایان این رقابتها،تیم تکواندو استان تهران با دو نشان طلا،دو نقره و سه برنز و با کسب 60 امتیار عنوان نایب قهرمانی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی کشور را تصاحب کرد.

گفتنی است هدایت تیم تکواندو پایتخت در این رقابتها ،بر عهده عاطفه کشاورز سرمربی،فهیمه ابراهیمی و اختر کیانی مربی ،مهدیه جهانشاهی سرپرست تیم بود .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram