۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11531
  • 06 آذر 1389 - 6:59
  • 209 بازدید
  • ارسال توسط :

دختران تهران با اقتدار قهرمان تکواندو ایران شدند

پرونده چهاردهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دختران نوجوان ایران با قهرمانی تیم تهران در سالن حجاب شهرستان بابلسر بسته شد.

پرونده چهاردهمین دوره مسابقات قهرمان کشوری دختران نوجوان ایران با قهرمانی تیم تهران در سالن حجاب شهرستان بابلسر بسته شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران : این رقابت ها طی روز های چهارم و پنجم آذر ماه با حضور ۳۰۰ تکواندوکار در قالب ۳۰ تیم از ۲۸ استان به میزبانی استان مازندران در برگزار گردید.
در این راستا تیم تهران با کسب چهار مدال طلا ، یک نقره ، یک برنز و ۷۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد ، تیم مازندران نائب قهرمان شد و کرج در مکان سوم جای گرفت.
بر این اساس از تیم تهران پریناز کفایی ، پریسا کفایی ، شیرین فرخ پور ، نادیا آتش پیکر به مدال طلا دست یافتند ، روکسانا کوزلی زاده گردن آویز نقره را از آن خود نمود و شهلا ذهبی به مدال برنز قناعت کرد و از تیم توابع آفرین خلیلی ، نوشین مجیدی و پریسا شعبان زاده مدال برنز گرفتند.
هدایت تیم تهران بر عهده ندا زارع و زهرا شهریاری بود و زینب کریمی و بدری اسدی تیم توابع تهران را هدایت نمودند و سرپرستی تیم ها بر عهده معصومه محمدیان بود.
ضمناً تیم های تهران ساعت ۳ بامداد ششم آذر ماه از استان مازنداران به تهران بازگشتند که زهرا سروی نائب رئیس هیئت تکواندو به استقبال آنان رفت و از آنان قدردانی کرد و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهداء نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram