۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4001
  • 17 خرداد 1394 - 11:45
  • 442 بازدید
  • ارسال توسط :
دبیرفدراسیون تکواندو:ایران میزبان سمينار بين المللي و هماهنگي داوري پومسه

دبیرفدراسیون تکواندو:ایران میزبان سمينار بين المللي و هماهنگي داوري پومسه

دبیر فدراسیون تکواندو پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای قهرمانی تیم تکواندو ایران در رقابت های جهانی روسیه را ارزشمندترین اتفاق سال 94 برای خانواده تکواندو معرفی نمود. علیرضا صیاد دبیر فدراسیون تکواندو در خصوص اتفاقات مهم تکواندو ایران در سال 94 اظهار داشت: خوشبختانه سال جدید توانستیم در رقابت های مهم بین المللی […]

دبیر فدراسیون تکواندو پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای قهرمانی تیم تکواندو ایران در رقابت های جهانی روسیه را ارزشمندترین اتفاق سال 94 برای خانواده تکواندو معرفی نمود.
علیرضا صیاد دبیر فدراسیون تکواندو در خصوص اتفاقات مهم تکواندو ایران در سال 94 اظهار داشت: خوشبختانه سال جدید توانستیم در رقابت های مهم بین المللی درخشان ظاهر شویم و افتخارات زیادی را کسب کنیم. جای بسی خوشحالی است که تکواندوی ایران توانسته در جهان جایگاه مناسبی کسب کند و در ذهن ها تیمی قدرتمند و منسجم را تشکیل بدهد.
سال 94 قهرمانی تیم تکواندو کیوروگی ایران در جهان و در پی آن پیام تبریک مقام معظم رهبری از جمله ارزشمندترین اتفاق سال بود که برای خانواده تکواندو افتخاربزرگی به حساب می آید.
× سال المپیک مهمترین سال تکواندو ایران
صیاد امسال را از مهمترین سال های تکواندو ایران دانست و اظهار داشت: امسال سال المپیک است وبازیکنان جایی برای اشتباه و از دست دادن فرصت ها ندارند . کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک 2016 ریو ریاضت و تلاش می خواهد که خوشبختانه تمام اعضای تیم ملی چه در بخش اجرایی و چه در بخش مدیریتی از هیچ تلاشی دریغ ندارند. امیدوارم با خرد جمعی و برنامه ریزی درست بتوانیم از این امتحان سربلند خارج شویم.
× میزبانی شهرستان ها و تاثیر قابل ملاحظه ای درارزشیابی سالانه
دبیر فدراسیون تکواندو در آستانه آغاز رقابت های قهرمانی کشور نونهالان در دو استان لرستان و سمنان، میزبانی استان ها و فعالیت شان در این امر را عاملی در بالا رفتن ارزشیابی سالانه استان ها عنوان کرد و افزود: از سال گذشته میزبانی فعالتر استان ها را در دستور کار قرار دادیم و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی در این امر از سوی شهرستان ها صورت گرفت. امسال هم همین روند را ادامه خواهیم داد تا هیات ها با بهره گیری از همه ظرفیت های استانی و شهرستانی بتوانند میزبان شایسته ای باشند.
در حال حاضر در آستانه رقابت های قهرمانی کشورخردسالان و نونهالان هستیم . لرستان و سمنان میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده گرفته اند با حمایت های فدراسیون در صدد آن هستیم تا انگیزه برای دیگر شهرستانها در امر میزبانی بیشتر شود.
× برگزاری دوره بین المللی داوری پومسه به میزبانی ایران
علیرضا صیاد در رابطه با میزبانی ایران برای برگزاری سمينار بين المللي و هماهنگي داوري پومسه اظهارداشت: خوشبختانه فدراسیون جهانی به ایران اعتماد کرد و این میزبانی مهم را برای برگزاری این دوره داوری به ما محول کرد. این دوره از 25 تا 29 خردادماه در تهران با حضور داوران و اساتید بین المللی پومسه برگزار می شود. امیدوام بتوانیم به بهترین شکل ممکن و طبق قوانین فدراسیون جهانی این دوره را برگزار کنیم و افتخاری دیگر را در کارنامه تکواندو ایران به ثبت برسانیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram