۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8855
  • 18 آذر 1394 - 0:14
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
داور بین المللی تکواندو پایتخت: تمام تلاشم را برای کسب سهمیه قضاوت در المپیک انجام می دهم

داور بین المللی تکواندو پایتخت: تمام تلاشم را برای کسب سهمیه قضاوت در المپیک انجام می دهم

داور بین المللی تکواندو  استان تهران گفت: اسامی داوران المپیکی در پایان رقابتهای انتخابی قاره‌ای از سوی کمیته داوران فدراسیون جهانی اعلام می شود و بنده هم تلاش می کنم جواز حضور در ریو را کسب کنم. به گزارش روابط عمومي هیات تکواندو استان تهران ، حافظ مهدوی داور بین المللی تکواندو کشورمان در رقابتهای […]

داور بین المللی تکواندو  استان تهران گفت: اسامی داوران المپیکی در پایان رقابتهای انتخابی قاره‌ای از سوی کمیته داوران فدراسیون جهانی اعلام می شود و بنده هم تلاش می کنم جواز حضور در ریو را کسب کنم.

به گزارش روابط عمومي هیات تکواندو استان تهران ، حافظ مهدوی داور بین المللی تکواندو کشورمان در رقابتهای گرندپري مکزیک مبارزات مهمی را قضاوت کرد با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: قضاوت این دوره از مسابقات در سطح فنی خوبی برگزار شد. داوران هم مانند ورزشکاران برای قضاوت در ریو تلاش می کنند و همین موضوع در کنار نظارت خوب مسئولان فدراسیون جهانی در این موضوع خیلی تاثیر داشت.

وی ادامه داد: بالا رفتن سطح قضاوت ها دو دلیل عمده داشت که عمده ترین آن افزایش تعداد مسابقات تکواندو در سطح دنیاست. اکثر داوران صاحب نام جهان در این مسابقات قضاوت می‌کنند و به نوعی اطلاعات خود را به روز کرده و در هر دوره آماده تر از دوره قبل در مسابقات ظاهر می شوند.

مهدوی نزدیکی به بازیهای المپیک را دلیل دوم بالارفتن سطح قصاوت ها عنوان داشت و افزود: بدلیل نزدیک شدن به المپیک و توضیحات پی در پی قوانین به داوران و انگیزه بالای داوران جهت حضور درالمپیک به خودی خود داوران را به سمت دقت، تلاش و تمرکز بیشتر سوق داده است. از سوی دیگر رييس کمیته داوان wtf ضمن آموزش، توضیح وانتقال خوب و شفاف قوانین به همراه اعضای کمیته فنی فدراسیون جهانی پس از پایان هر دوره از مسابقات جزئیات قضاوت ها را نقد کرده و اشتباهات را تذکر میدهند.

داور درجه یک بین المللی تکواندو ایران در خصوص نحوه انتخاب داوران برای حضور در المپیک گفت: پس از پایان مسابقات کسب سهمیه در قاره های مختلف که در چند ماه آینده برگزار خواهد شد کمیته داوران فدراسیون جهانی با ارزیابی قضاوت داوران در مسابقات نفرات خود را انتخاب و معرفی می کنند.

مهدوی در پایان گفت: داوران هم نیز مثل بازیکنان درحال رقابت هستند و مطمئن باشید هیچگونه اشتباه سهوی و یا عمدی از داوران نادیده گرفته نخواهد شد. بنده هم در تلاش هستم با قضاوت‌های کم اشتباه نظر مسئولان فدراسیون جهانی را برای حضور در ریو جلب کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram