۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 80
  • 28 دی 1387 - 2:59
  • 231 بازدید
  • ارسال توسط :

دانشگاه پلیس بهترین جام ایثارگران تکواندو شد

هفته های پنجم و ششم از بیست و یکمین دوره لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان جام ایثارگران روز جمعه 27 دی ماه در سالن اختصاصی هیئت تکواندو استان تهران برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: این رقابتها با حضور 7 تیم و انجام 5 دیدار تیمی صورت پذیرفت که در هفته […]

هفته های پنجم و ششم از بیست و یکمین دوره لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان جام ایثارگران روز جمعه 27 دی ماه در سالن اختصاصی هیئت تکواندو استان تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: این رقابتها با حضور 7 تیم و انجام 5 دیدار تیمی صورت پذیرفت که در هفته پنجم ابتدا هوگوپوشان دانشگاه پلیس 8 بر صفر تیم کبکانیان را شکست دادند و در دیدار دوم تیم مقاومت بسیج 7 بر یک تیم شمالغرب را از پیش رو برداشت و در دیدار آخر از هفته پنجم تیم مجتمع جوانه با نتیجه 8 بر صفر در مقابل تیم نزاجا پیروز میدان شد . همچنین در هفته ششم دو بازی برگزار شد که ابتدا تیم دانشگاه پلیس در مقابل پوشینه بافت ایران 6 بر 2 به پیروزی رسید و در دومین دیدار تیم مقاومت بسیج و مجتمع جوانه به تساوی 4 بر 4 رضایت دادند.

در پایان از سوی کمیته برگزاری سازمان لیگ: دانشگاه پلیس با سرمربیگری سلطانی عنوان بهترین تیم را به خود اختصاص داد، داود فلاح از تیم پوشینه بافت ایران در جایگاه بهترین سرپرست ایستاد، عنوان بهترین مربی به حمید باقی نژاد از تیم مقاومت بسیج رسید، تیم شمالغرب با اخلاقترین تیم معرفی گردید و رضا حیدری از تیم جوانه بهترین شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram