۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4358
  • 24 خرداد 1394 - 11:35
  • 615 بازدید
  • ارسال توسط :
خمیس آبادی :لیگ 94 از نهم مرداد ماه استارت می خورد

خمیس آبادی :لیگ 94 از نهم مرداد ماه استارت می خورد

مسئول سازمان لیگ هیات تکواندو استان تهران گفت :رقابتهای لیگ باشگاههای دسته یک و برتر خردسالان و نونهالان پسر استان تهران ،از نهم مرداد ماه استارت خواهد خورد. احمد خمیس آبادی مسئول سازمان لیگ باشگاه های استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواند و استان تهران گفت :مراسم قرعه کشی دومین دوره رقابتهای […]

مسئول سازمان لیگ هیات تکواندو استان تهران گفت :رقابتهای لیگ باشگاههای دسته یک و برتر خردسالان و نونهالان پسر استان تهران ،از نهم مرداد ماه استارت خواهد خورد.
احمد خمیس آبادی مسئول سازمان لیگ باشگاه های استان تهران در گفتگو با روابط عمومی هیات تکواند و استان تهران گفت :مراسم قرعه کشی دومین دوره رقابتهای لیگ برتر و دهمین دوره لیگ دسته یک خردسالان و نونهالان پسر ،صبح روز پنجشنبه 21 خرداد ماه با حضور سرپرستان و مربیان تیم ها در محل خانه تکواندو پایتخت برگزار شد.
وی درادامه افزود :دراین دوره ازرقابتها 20 تیم در رقابتهای دسته یک و 16 تیم در لیگ برتر در دو رده سنی خردسالان و نونهالان حضور خواهند داشت و براساس برنامه ریزی صورت گرفته از نهم مرداد ماه لیگ 94 پایتخت استارت می خورد .

 

76
خمیس آبادی در خصوص موارد مطرح شده درمراسم قرعه کشی تیم ها اظهار داشت :دراین جلسه موارد مهمی که می بایست در طول برگزاری مسابقات رعایت شود مطرح گردید که براین اساس ، تیم های باشگاها روز وزن کشی بدون سرپرست و مربی حضورنیابند ،تیم ها می توانند از دوشاگرد ارشد حداقل دارای دان 3 و سن 18 سال برای کمک مربی استفاده کنندو تیم های که بعدمسافت دارند برای راحتی وسهولت کاراز سازمان لیگ یک نماینده جهت وزن کشی بازیکنان اعزام خواهد .
وی افزود :همچنین مصوب شده دررده سنی خردسالان متولدین 1/1/82 تا 10/10/ 82 و دررده سنی نونهالان متولدین 1/1/79 الی 10/10/79 ،در هر تیم 6 نفر ثبت نام و در هر مسابقه 4 نفر مبارزه کنند.

49

مسئول سازمان لیگ با اشاره به اینکه تیم ها می بایست در زمان مسابقات نظم و انظباط را رعایت نمایند ،در خصوص موارد پیشنهادی اظهار کرد :در این جلسه از سوی سرپرستان و مربیان در خواست شد که به جهت حساسیت بازیها در رقابتهای لیگ پایتخت ،از داوران درجه یک به بالا استفاده نمایند ودر سایت هیات نیز اسامی نفرات حاضر در تیم های باشگاهای زده شود که این موارد از سوی سازمان لیگ مورد موافقت قرار گرفت .
خمیس آبادی در پایان اظهار کرد :لیگ پایتخت از نهم مرداد ماه کار خود را آغاز می کند و پس ازبرگزاری 25 هفته اوایل اسفندماه به پایان می رسد امیدورام امسال نیز همانند سنوات گذشته شاهدهمکاری وتعامل تیم ها با سازمان لیگ و رقابتهای بدون حاشیه و زیبا باشیم .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram