۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 6330
  • 01 شهریور 1394 - 10:35
  • 383 بازدید
  • ارسال توسط :
خشت و خورشید آریایی صدرنشین لیگ نونهالان کشور شد

خشت و خورشید آریایی صدرنشین لیگ نونهالان کشور شد

در پايان هفته پنجم رقابتهاي يازدهمين دوره مسابقات ليگ دسته يك نونهالان پسر ،تیم خشت و خورشيد آريايي ، در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛ یازدهمين دوره مسابقات ليگ دسته یک نونهالان پسر (جام شكوفه‌هاي تكواندو) با حضور 310 تكواندوکار در قالب 19 تيم در […]

در پايان هفته پنجم رقابتهاي يازدهمين دوره مسابقات ليگ دسته يك نونهالان پسر ،تیم خشت و خورشيد آريايي ، در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛

یازدهمين دوره مسابقات ليگ دسته یک نونهالان پسر (جام شكوفه‌هاي تكواندو) با حضور 310 تكواندوکار در قالب 19 تيم در دو گروه اول و دوم، به مدت دو روز به ميزباني خانه تكواندو برگزار شد.

دریدارهای هفته چهارم و پنجم در گروه اول ، در اولین دیدارفرمانیه 4 بر6 مغلوب اسدی فریدونکار شد و در هفته پنجم فرمانیه و آموزشگاه مژدهی در رقابتی نزدیک و حساس به تساوی 5بر 5 رضایت دادندو رتبه هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.
در گروه دوم نیز، در هفته چهارم ،اینده سازان استیل البرز تهران 4 بر6 مغلوب یاری شد و خشت و خورشید آریایی 9بریک از سد هیات تکواندو آذربایجان غربی یک گذشت.
همچنین در هفته پنجم خشت و خورشید اریایی 9 بریک منتظران حضرت مهدی ( عج) را شکست داد تا بدین ترتیب با کسب 12 امتیاز و یک پله صعود در صدر جدول گروه دوم لیگ کشور بایستند .

لازم به ذکر است آینده سازان صنایع استیل البرز تهران در این هفته با قرعه استراحت روبر و شد و توانست در پایان هفته پنجم با کسب 6 امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram