۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12355
  • 09 اردیبهشت 1393 - 8:15
  • 449 بازدید
  • ارسال توسط :

خانه تکواندو پایتخت ؛میزبان سمینار دو روزه هماهنگی مربیان تهران


محسن حاتمی گفت :سمینار هماهنگی و دانش افزایی مربیان استان تهران ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه  برگزار می شود .

 

محسن حاتمی  مسئول کمیته مربیان هیئت تکواندو استان تهران  در گفتگو باروابط  عمومی هیئت بیان داشت :سمینار دو روزه هماهنگی مربیان استان تهران در سال جاری   در دو بخش کیورگی و پومسه به منظور بازآموزی و دانش افزایی مربیان پایتخت در دو بخش پومسه و کیوروگی  پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه   راس ساعت ۸ صبح در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود .
مسئول کمیته مربیان در ادامه اظهار داشـت :مربیان پایتخت نشین زیر نظر اساتید و مدرسین مجرب فدراسیون “ابوالقاسم حسن زاده ،حسینعلی نظری ،ترکاشوند و ناصر باقری “در بخش اقایان  و “سیده مرجان طاهری،مینو مداح ،فاطمه بابایی” در بخش بانوان  با آخرین تغییرات  و متد های تخصصی  روش  تدریس  کوچینگ مبارزه   و پومسه  اشنا خواهند شد.
حاتمی  در خصوص حضور مربیان استان بیان داشت :شرکت  مربیان پایتخت در این دوره هماهنگی منوط به ثبت نام  در سایت  است و مربیانی که در لیست ثبت نام  هستند جواز حضور در  این سمینار را خواهند داشت .
مسئول کمیته مربیان  هیئت استان تهران ضمن  گرامیداشت روزمعلم و تبریک این روز به تمام مربیان پایتخت  درپایان اظهار داشت :به پاس گرامیداشت روز معلم ، در حاشیه دوره هماهنگی سالیانه مربیان  در نظر داریم به نمایندگی ازمربیان استان از  تعدادی از پیشکسوتان و مربیان نمونه استان  تقدیر نماییم .

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram