۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13086
  • 08 مهر 1393 - 7:22
  • 203 بازدید
  • ارسال توسط :

خانه تکواندو پایتخت ؛میزبان رقابتهای آزاد قهرمانی هانمادانگ

یکدوره  رقابتهای آزاد قهرمانی  هانمادانگ  استان تهران در بخش آقایان  ،دوم آبان ماه در خانه تکواندو پایتخت برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی  هئیت تکواندو استان تهران ؛
مسابقات آزاد قهرمانی هانمادانگ به مناسبت یادبود پیشکسوت  تکواندو کشور مرحوم حاج منصور فکوری در بخش آقایان، دوم آبان ماه  در خانه تکواندو پایتخت  به میزبانی هیئت تکواندو استان تهران برگزار می‏ شود.
این پیکارها به منظور ارتقا، بهبود و گسترش فرهنگ تکواندوی همگانی و نیز سنجش و حفظ آمادگی  قهرمانان استان تهران برگزار می‏شود.
این دوره از رقابت‏ها، در تمام گرو‏ه‏های سنی و در ۱۶ بخش برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، شرکت‏ کنندگان می‏توانند در هشت رشته هانمادانگ با هم به رقابت بپردازند

لازم به ذکر است اولین دوره رقابتهای قهرمانی آزاد هانمادانگ ویژه پیشکسوتان تکواندو  دان های ۷ و ۸ در سه رشته  ( پومسه استاندارد ،شکستن قدرتی و مسابقه تعادلی )همزمان با این رقابتهای در خانه تکواندو پایتخت برگزار خواهد شد و نام نویسی این رقابتها از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱  در محل برگزاری رقابتها صورت می پذیرد.
گفتنی است جهت  کسب اطلاعات  بیشتر در خصو ص نحو ثبت نام و رشته های برگزاری رقابتها ،به قسمت بخشنامه های هیئت  تکواندو استان تهران مراجعه نمایند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram