۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 15551
  • 06 اردیبهشت 1395 - 13:09
  • 345 بازدید
  • ارسال توسط :
خانلرخانی: نتیجه‌ای به یاد ماندنی در فیلیپین رقم خورد

خانلرخانی: نتیجه‌ای به یاد ماندنی در فیلیپین رقم خورد

پیام خانلرخانی مربی شایسته و توانمند استان تهران  معتقد است در قهرمانی تکواندوی آسیا نتیجه ای به یاد ماندنی رقم خورد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مربی تیم ملی تکواندوی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص سطح این رقابت ها اظهار […]

پیام خانلرخانی مربی شایسته و توانمند استان تهران  معتقد است در قهرمانی تکواندوی آسیا نتیجه ای به یاد ماندنی رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

مربی تیم ملی تکواندوی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص سطح این رقابت ها اظهار کرد: مسابقات سنگین تر از دوره های قبلی بود زیرا بیشتر کشورهایی که در رقابت های کسب سهمیه حضور داشتند با همان تیم در قهرمانی آسیا نیز شرکت کردند. تیم ازبکستان با سه تکواندوکار قهرمان جهان خود آمده بود. چین و کره جنوبی نیز تکواندوکاران خوبی آوردند و برای قهرمانی پا به میدان گذاشتند. اما من قبل از رقابت ها نیز گفتم که به جوانانم اعتماد دارم و این تیم قهرمان می شود.

وی ادامه داد: تیم ما همه را شگفت زده کرد زیرا هیچکس از این تیم جوان انتظار چنین مبارزاتی را نداشت. جوانان تیم ما تمام توان خود را گذاشتند و با انگیزه، پتانسیل خود را نشان دادند. باید بگویم که نتیجه به یاد ماندنی در فیلیپین رقم خورد.

خانلرخانی همچنین افزود: هر ۶ نماینده ایران برای اولین بار رقابت های قهرمانی آسیا را تجربه می کردند. حتی برخی از آنها بار اول بود که در رده بزرگسالان پا می زدند.

وی با اشاره به اینکه تیم ایران فرصت کمی برای آمادگی داشت، خاطر نشان کرد: ما ۴۵ روز برای تمرین فرصت داشتیم. تکواندوکاران نیز خستگی مبارزه در لیگ در تنشان بود. در این فرصت کم بیشتر سعی کردیم آنها را به لحاظ روانی آماده کنیم و به این باور برسانیم که می‌توانند بر سکوی قهرمانی آسیا بایستند که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و تیم جوان ایران با میانگین سنی ۱۹سال قهرمانی دوره قبل رقابت ها را تکرار کرد. با این تفاوت که در دور قبل بیشتر نمایندگان ایران با تجربه بودند اما در این دور ما چند تن از تکواندوکاران از جمله المپیکی ها را در تیم نداشتیم.

خانلرخانی گفت: من دست تک تک بازیکنانم را می بوسم که از جان و دل مایه گذاشتند. از مربیان پایه آنها تشکر می کنم و از حمایت های فدراسیون تکواندو ممنونم.

وی ادامه داد: در ادامه نیز شاهد موفقیت های این تکواندوکاران خواهیم بود و بعد از المپیک قطعا تمام تکواندوکارانی که در رنکینگ هستند و امید به کسب سهمیه دارند به اردو دعوت خواهند شد. مطمئن باشید تکواندوکاران ایران حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی با بیان اینکه هادی پور لیاقت کسب عنوان فنی ترین تکواندوکار را داشت، گفت: هادی پور کولاک کرد. با پای آسیب دیده به طلا رسید و حتی قهرمان جهان را نیز شکست داد.

خانلرخانی اضافه کرد: تیم ایران در ۶ وزن شرکت کننده داشت و ما در ۵ وزن فینالیست داشتیم. تیم ما می توانست در هر ۵ وزن هم به طلا برسد اما ۳ طلا نصیب ایران شد. یعقوبی با یک اشتباه کوچک اخطار گرفت و رقابت فینال را واگذار کرد. علیاری نیز ۵ مبارزه سنگین داشت و فرصت ریکاوری مناسب نداشت.

مربی تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا در خصوص کسب عنوان بهترین مربی آسیا توسط نعمت خلیفه گفت: حقیقتا حق خلیفه بود که این عنوان را کسب کند. او دکترای روانشناسی دارد و ملی پوشان را هم به لحاظ فنی و هم روانی آماده کرد. به او تبریک می گویم و امیدوارم موفقیت هایش تدوام داشته باشد.

سرمربی شهرداری ورامین در پایان با بیان اینکه امسال نیز با این تیم در رقابت های لیگ برتر تکواندو شرکت می کند، گفت: بعد از خستگی لیگ و قهرمانی آسیا به یک دوره استراحت نیاز دارم. فعلا برنامه خاصی ندارم. امسال نیز با شهرداری ورامین در لیگ حضور پیدا می کنم. در فصل قبل به لطف خدا و با تلاش تکواندوکاران و حمایت باشگاه شهرداری ورامین قهرمانی خود را تکرار کردیم. من هم کوچکترین عضو در این قهرمانی بودم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram