۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 76
  • 24 دی 1387 - 2:19
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :

حمایت خانواده تکواندو پایتخت از مردم مظلوم غزه

خانواده بزرگ تکواندو پایتخت روز جمعه 27 دی ماه در حاشیه مسابقات لیگ پومسه و جام ایثارگران با امضای توماری در سالن شهرک شهدای آزادی حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام می نماید. به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: بمباران ناجوانمردانه و کشتار فجیحانه مردم بی دفاع و مظلوم غزه […]

خانواده بزرگ تکواندو پایتخت روز جمعه 27 دی ماه در حاشیه مسابقات لیگ پومسه و جام ایثارگران با امضای توماری در سالن شهرک شهدای آزادی حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام می نماید.

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران: بمباران ناجوانمردانه و کشتار فجیحانه مردم بی دفاع و مظلوم غزه به دست رژیم منحوس اشغالگر قدس موجی از انزجار و تنفر را نزد مردم ایران بخصوص جامعه ورزشی کشور و تکواندوکاران همیشه در صحنه برانگیخت .

براین اساس روز جمعه مسئولین، پیشکسوتان، داوران، مربیان ، قهرمانان استان تهران گرد هم جمع می شوند و با امضای توماری به مردم مظلوم غزه اعلام می کنند که ملت ایران و مسلمین و آزادگان جهان با دلهای غمگین و چشمان اشکبار و کینه ای بر افروخته علیه جنایتکاران اسرائیلی ، تا نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس و حامیان آنها از پای نخواهند نشست .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram