۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 5076
  • 20 تیر 1394 - 11:29
  • 160 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور پرشور تکواندو کاران روزه‌دار شهرستان اسلامشهر در راهپیمایی روز قدس

حضور پرشور تکواندو کاران روزه‌دار شهرستان اسلامشهر در راهپیمایی روز قدس

روز جمعه مقارن با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، تکواندو کاران شهرستان اسلامشهر به همراه ورزشكاران و مسئولين هيات هاي ورزشي این شهرستان با لباس ورزشي همگام با مردم شريف و روزه دار اين شهرستان در راهپيمايي روز قدس شركت كرده و بانگ مرگ بر اسرائيل،مرگ بر صهيونيست و مرگ بر آمريكا سر دادند. به […]

روز جمعه مقارن با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان، تکواندو کاران شهرستان اسلامشهر به همراه ورزشكاران و مسئولين هيات هاي ورزشي این شهرستان با لباس ورزشي همگام با مردم شريف و روزه دار اين شهرستان در راهپيمايي روز قدس شركت كرده و بانگ مرگ بر اسرائيل،مرگ بر صهيونيست و مرگ بر آمريكا سر دادند.
به گزارش روابط عمومي هیات تکواندو استان تهران؛
مسئولان و تکواندو کاران شهرستان اسلامشهر همچون سال هاي گذشته با حضور در راهپيمايي روز قدس، حمايت خود را از مردم فلسطين و قدس شريف و انزجارشان را از رژيم صهيونيستي به نمايش گذاشتند.
تکواندو کاران اسلامشهر با لبيك به فرمايش امام راحل، وظيفه ديني خود را نسبت به اسلام و رهبر انقلاب اداء نمودند تا بدينوسيله مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني كوبيده باشند و فريادهاي خود را بر سر رژيم سفاك صهيونيستي فرود آوردند و انزجار خود را از اين رژيم غاصب اعلام نمايند.
20150710_115527_resized

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram