۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 8143
  • 09 آبان 1394 - 9:49
  • 273 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور سه ملی پوش پایتخت در اردوی تیم تکواندو مردان کشور

حضور سه ملی پوش پایتخت در اردوی تیم تکواندو مردان کشور

تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از بازگشت به ایران تمرینات خود را از صبح امروز (شنبه) در حالی در  مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز کرد که سه ملی پوش شایسته استان تهران بری حضور در مسابقات آزاد قزاقستان  دعوت شدند . به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، تیم ملی تکواندوی کشورمان که […]

تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از بازگشت به ایران تمرینات خود را از صبح امروز (شنبه) در حالی در  مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز کرد که سه ملی پوش شایسته استان تهران بری حضور در مسابقات آزاد قزاقستان  دعوت شدند .
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ، تیم ملی تکواندوی کشورمان که با ۵ هوگوپوش در تورنمنت آزاد قزاقستان به مصاف رقبایش رفت، پس از بازگشت به ایران و استراحتی کوتاه مدت از صبح امروز (شنبه) تمرینات خود را برای شرکت در تورنمنت آزاد کرواسی در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرد.
بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی  سه ملی پوش شایسته پایتخت به همراه دیگر ملی پوشان حاضر در اردو  تمرینات خود را زیر نظر بی‍ژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی  از مربیان توانمند استان تهران پیگیری می کنند.

گفتنی است تورنمنت آزاد کرواسی (G1) از روز شنبه (۱۶ آبانماه) به مدت ۲ روز به میزبانی شهر “واراژدین” این کشور برگزار می شود، این دوره از مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا ۱۰ امتیاز، نقره ۶ امتیاز و برنز ۳٫۶ امتیاز در راستای افزایش امتیازات المپیکی برای کسب سهمیه ریو ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram