۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11587
  • 08 بهمن 1389 - 13:06
  • 49 بازدید
  • ارسال توسط :

حسینعلی نعیمی:بازی ها از سطح بالایی برخوردار می باشند

در پی برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی حوزه جنوب غرب به سراغ حسینعلی نعیمی ، رئیس حوزه جنوب غرب رفتیم .

 

 

در پی برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی حوزه جنوب غرب به سراغ حسینعلی نعیمی ، رئیس حوزه جنوب غرب رفتیم .

 

 

وی  درباره  این دوره ازمسابقات گفتند: ۴ تیم از کشور های ارمنستان(رده نوجوانان)،عراق،افغانستان و آذربایجان( رده سنی نونهالان و نوجوانان)و سه تیم از ایران سرعت فیلتر (نونهالان) و نوجوانان جوانه و جنوب غرب حضور دارند.
داور بین المللی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و برنامه ها نسبت به سال قبل اظهار داشتند:امسال از لحاظ فنی مسابقات در سطح بالاتری برگزار شد ، ما از تیم آذربایجان که دارنده عنوان سوم جهانی و دارنده ۵عنوان قهرمانی از  اروپا می باشند دعوت کردیم،هم چنین از تیم ارمنستان  که ۴ نفر از قهرمان های تیمش را به همراه آورده است،البته ما هم از لحاظ تیمی در سطح بالایی قرار داریم.تیم نونهالان جنوب غرب در سال جاری قهرمان لیگ نونهالالن بوده است و تیم جوانه در حال حاضر در جدول لیگ برتر در جایگاه دوم قرار دارد و بیشتر بچه های از قهرمانان کشوری می باشند.
در سال جاری تعداد در خواست کننده های تکواندو بسیار زیاد بود و خیلی از باشگاه ها در خواست شرکت در بازی ها را داشتند اما به دلیل تعداد مدال ها و کاپ ها ۳ تیم بیشتر از ایران روانه این بازیها نشد و این نشنه روند رو به رشد تکواندو ایران است.
مسئول برگزاری مسابقات درباره ارنج تیم ها بیان داشتند:جز تیم ارمنستان همه تیم ها با ترکیب کامل راهی این دوره از مسابقات شدند،و در روز قبل که روز ثبت نام،وزن کشی و قرعه کشی  با سیستم کامپیوتری بود،آقای جمشید سهرابی رییس هیئت تکواندو تهران که داور لیگ برتر می باشند و قضاوت های حساس بسیاری را انجام دادند برای سرکشی از اردو ها،خوابگاه،ورزشکاران حاضر شدند و با مربیان و سرپرست تیم ها صحبت کردند،هم چنین با حضور چند مربی،سرپرست و تعدادی از ورزشکاران برای بیعت با رهبری راهی بهشت زهرا شدیم.
در این مسابقات سرپرست و نایب ریییس ارمنستان(حجت آران)،سرمربی آذربایجان(گوندوز عبادالله هیر)و سر پرست عراق(عمار ابراهیم)حضوردارند.
در پایان حسینعلی نعیمی از همه دست اندرکاران و همکاران و همکاران روابط عمومی هیئت تکواندو و احمد خمیس آبادی مدیر دومین دوره اجرایی و همکاری خانواده ها کمال تشکر و قدردانی را داشتند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram