۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 1731
  • 23 فروردین 1394 - 10:43
  • 327 بازدید
  • ارسال توسط :
حسینعلی نظری ؛ به اولین حضور نونهالان خوشبینم/ نوجوانان برای طلا به چین تایپه می‌رود

حسینعلی نظری ؛ به اولین حضور نونهالان خوشبینم/ نوجوانان برای طلا به چین تایپه می‌رود

سرمربی شایسته و توامند پایتخت نشین تیم ملی پومسه ایران گفت: شرایط بازیکنان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان مطلوب است. امیدوارم بتوانیم در مقابل قدرتهای تکواندو مانند کره جنوبی، چین و ویتنام نمایش خوبی ارائه دهیم. رقابت های قهرمانی پومسه تکواندوی آسیا برای نخستین بار در رده نونهالان و برای سومین بار در […]

سرمربی شایسته و توامند پایتخت نشین تیم ملی پومسه ایران گفت: شرایط بازیکنان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان مطلوب است. امیدوارم بتوانیم در مقابل قدرتهای تکواندو مانند کره جنوبی، چین و ویتنام نمایش خوبی ارائه دهیم.
رقابت های قهرمانی پومسه تکواندوی آسیا برای نخستین بار در رده نونهالان و برای سومین بار در رده نوجوانان ۲۵ فروردین ماه در چین تایپه برگزار می شود. حسینعلی نظری سرمربی تیم نونهالان و نوجوانان پومسه پسران در رابطه با شرایط فنی تیم پیش از اعزام به این رویداد آسیایی به سایت فدراسیون تکواندو گفت: شرایط فنی و روحی روانی بازیکنان حاضر در دو رده مطلوب و قابل قبول است. خوشبختانه انتخابی تیم ملی با توجه به استانداردهای لازم صورت گرفت و بهترین ها را برای این تیم ها انتخاب کردیم. ۳ ماه اردو در نظر گرفته بودیم که برنامه‌هایمان طبق آنچه مد نظر داشتیم، پیش رفت.
وی در رابطه با نخستین حضور نونهالان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از حریفانمان در رده نونهالان اطلاعات دقیقی ندارم چراکه اولین دوره برگزاری رقابتها است. امیدوارم بتوانیم در مقابل قدرتهای تکواندو مانند کره جنوبی، چین و ویتنام نمایش خوبی را ارائه دهیم. من به نتایج این رده سنی خوش بین هستم.
نظری به کسب طلا در رده نوجوانان امیدوار است و هدف تیم را دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته عنوان کرد و افزود: دوره گذشته، در جاکارتای اندونزی توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و تمام هدفمان دفاع از قهرمانی ایران است. امیدوارم بتوانیم به خوبی در این رقابت ها ظاهر شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram