۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 27
  • 25 آذر 1387 - 6:39
  • 212 بازدید
  • ارسال توسط :

حسن زاده: سیستم درهای باز ازویژگی های خاص مدیریت سهرابی

تکواندو استان تهران حدود 2 سال در کمیته قضایی و یک سال است که در کمیته داوران از وجود رئیسی کاردان و متعهد برخوردار است . ابوالقاسم حسن زاده  که قبل از برعهده گرفتن این مسئولیت ها جزء پیشگامان و بنیانگزاران تکواندو کشور بود، برای روابط عمومی هیئت تکواندو از فعالیت های گذشته و برنامه […]

تکواندو استان تهران حدود 2 سال در کمیته قضایی و یک سال است که در کمیته داوران از وجود رئیسی کاردان و متعهد برخوردار است . ابوالقاسم حسن زاده  که قبل از برعهده گرفتن این مسئولیت ها جزء پیشگامان و بنیانگزاران تکواندو کشور بود، برای روابط عمومی هیئت تکواندو از فعالیت های گذشته و برنامه های آینده خود گفت.

حسن زاده در مورد کارهایی که تا به امروز در کمیته قضایی انجام داده است توضیح داد: از جمله کارهایی که ما در طی این دو سال در کمیته قضایی انجام دادیم رسیدگی به پرونده  شکایات تکواندوکاران و لغو حکم های تائید نشده تکواندوکاران توسط هیئت تهران بوده است.  وی در مورد کمیته داوران اظهار داشت: قدمهای مثبتی که ما در طی این یک سال در جهت پیشرفت کمیته داوران برداشته ایم می توان به تعیین سطح داوران، برگزاری کلاس های داوری، تعیین نماینده مسابقات ، اعزام داوران به شهرستان های استان و توابع جهت برگزاری مسابقات و انتخاب داوران نمونه اشاره کرد.وی افزود: برای اولین بار انتخاب ناظر برای  هیئت های تکواندو درحوزه مسابقات  و همچنین از جمله عملکردهای ما در طی این یک سال بود.  حسن زاده از برنامه های آینده کمیته قضایی و داوران گفت:بررسی پرونده های قضایی با حضور نماینده رسمی اداره امور ورزش و همچنین اعلام شماره تلفنهای ریس و دبیر کمیته قضایی در سایت هیئت تکواندو استان تهران جهت رسیدگی سریعتر به شکایات و پرونده های مربوطه از برنامه های آینده کمیته قضایی و انتخاب داور نمونه برای همراهی تیم در تورنومنت هایی که تیم تکواندو استان تهران اعزام می شود و همچنین اجرا و پیگیری تقویم ورزشی سالانه کمیته داوران از کارهایی است که کمیته داوران در دست اجرا دارد.    رئیس کمیته قضایی و داوران در مورد برگزیده شدن جمشید سهرابی برای دومین بار به عنوان رئیس هیئت تکواندو اظهار داشت: کاملا بدیهی است که جمشید سهرابی طی این چهار سال که وظیفه هدایت هیئت را بر عهده داشت از هیچ گونه تلاشی مضایقه نکرد و باعث شد که هیئت تکواندو 3 سال متوالی به عنوان هیئت نمونه و همچنین سه بار به عنوان هیئت برتر بین 33 استان کشور انتخاب شود.از نظر من رمز موفقیت جمشید سهرابی استفاده از سیستم درهای باز در مدیریتش است. یعنی وی برای انجام کارها از تمام نیروها استفاده می کند و از هر قشری برای پیش برد کارهای هیئت کمک می گیرد.  

حسن زاده درباره کاندیدا شدن امینیان توضیح داد: از نظر من امینیان هنوز برای گرفتن پستی همچون ریاست هیئت تکواندو استان تهران هنوز به پختگی لازم نرسیده است و باید اول توانایی خود را برای رسیدن به پست ریاست اثبات کند بعد وارد میدان شود.

 ابوالقاسم حسن زاده(رئیس کمیته قضایی):09126958403

کوروش نظری(دبیر کمیته قضایی):09123113786

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram