۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آرشیو اخبار » اخبار » اخبار داوران » اخبار مهم » ارشیو کل اخبار
  • شناسه : 17250
  • 12 تیر 1395 - 11:14
  • 284 بازدید
  • ارسال توسط :
حافظ مهدوی به روسیه می‌رود

حافظ مهدوی به روسیه می‌رود

حافظ مهدوی، داور المپیکی ایران در بازیهای ریو ۲۰۱۶ برای شرکت در کمپ هماهنگی داوران المپیکی، به پایتخت کشور روسیه رفت. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ اردوی داوران بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ از جمعه (۱۱ تیرماه) به مدت ۴ روز به میزبانی شهر «مسکو» در کشور روسیه برگزار می‌شود که داوران قضاوت […]

حافظ مهدوی، داور المپیکی ایران در بازیهای ریو ۲۰۱۶ برای شرکت در کمپ هماهنگی داوران المپیکی، به پایتخت کشور روسیه رفت.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛

اردوی داوران بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ از جمعه (۱۱ تیرماه) به مدت ۴ روز به میزبانی شهر «مسکو» در کشور روسیه برگزار می‌شود که داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ در این کمپ حضور خواهند داشت.

این اردو با هدف هماهنگی داوران و تحلیل و آنالیز مبارزات دوره‌های گذشته صورت می‌گیرد که قرار است این آنالیز توسط نماینده فنی فدراسیون جهانی تکواندو تشریح شود. در این دوره همچنین بحث‌های کاربردی در رابطه با مسائل داوری مطرح خواهد شد تا قضاوت کنندگان حاضر در بازیهای المپیک ریو برروی قوانین اشراف کامل داشته باشند.
به همین منظور حافظ مهدوی داور بین المللی  استان تهران  که قرار است در بازیهای المپیک ریو ۲۰۱۶، قضاوت کند با دعوت فدراسیون جهانی برای حضور در این کلاس، (پنجشنبه ۱۰ تیر ماه ) راهی شهر مسکو می‌شود.
مهدوی، سه شنبه (۱۵ تیرماه) به ایران بازخواهد گشت.
گفتنی است؛ یک دوره اردوی هماهنگی داوران و مربیان ریو چندی پیش در کره‌جنوبی برگزار شد اما با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، در این دوره که آخرین اردوی هماهنگی برای بازیهای المپیک ریو به شمار می‌رود، تنها داوران المپیکی حضور خواهند داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram