۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11591
  • 08 بهمن 1389 - 20:12
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :

جوانه و سرعت فیلتر قهرمان تورنمنت بین المللی تکواندو جنوبغرب شدند

دومین دوره مسابقات بین المللی تکواندو حوزه جنوبغرب روز جمعه هشتم بهمن ماه با قهرمانی تیم های جوانه و سرعت فیلتر به پایان رسید.

 

دومین دوره مسابقات بین المللی تکواندو حوزه جنوبغرب روز جمعه هشتم بهمن ماه با قهرمانی تیم های جوانه و سرعت فیلتر به پایان رسید.

 

به گزارش روابط عمومی هیئت تکواندو استان تهران :  این رقابتها دردو رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۱۵ تیم از کشورهای عراق ، افغانستان ، ارمنستان ، آذربایجان و ایران به روی ۲ شیاپ جانگ در سالن شهید معتمدی مجموعه ورزشی کارگران برگزار گردید.
بر این اساس در رده سنی نوجوانان تیم جوانه با ۷ مدال طلا ، یک نقره و یک برنز و کسب  ۸۱ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد ، تیم آذربایجان با یک طلا ، ۲ نقره و ۴ برنز و ۳۵ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم افغانستان با یک طلا ، یک نقره و ۴ برنز و کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده نونهالان سرعت فیلتر با ۶ طلا ، ۲ نقره و ۲ برنز بر سکوی اول قرار گرفت. عراق با ۲ طلا ، ۲ نقره و ۳ برنز و ۴۳ امتیاز دوم شد و تیم افغانستان با یک طلا، یک نقره و ۴ برنز و کسب ۳۰ امتیاز به مقام سوم قناعت کرد.

در این راستا در رده سنی نونهالان حمیدرضا حق نیاز ، علی قاسمی ، سپهر ملکی ، حسین جواد کاظم ، مصطفی عبداله مصطفی ، مجتبی هاشمی ، عرفان ساروقی ، سبحان حاج حسنی ، امیر حسین امیدی و محمد بخشی به مدال طلا دست یافتند و در رده سنی نوجوانان مهدی خمیس آبادی ، فرهاد فروقی ، میثم مافی ، احمد بخشی ، حسین مهرعلی یوف ، شاهین یاقوتی ، محمدرضا فرخی ، مهرداد نصرالهی ، پوریا عرفانیان و محمدرضا اینانلو در جایگاه نخست ایستادند.

در پایان از سوی کمیته برگزاری مسابقات عرفان ساروقی ( رده سنی نونهالان ) و حسین مهرعلی یوف ( رده سنی نوجوانان ) به عنوان فنی ترین بازیکنان معرفی شدند.

ضمناً از سوی حسینعلی نعیمی مسئول هیئت تکواندو جنوبغرب و مسئول برگزاری مسابقات هدیه ای به رسم یاد بود به مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی اهدا گردید.

 

نونهالان

نوجوانان

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram