۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13058
  • 01 مهر 1393 - 15:46
  • 171 بازدید
  • ارسال توسط :

جمشید سهرابی :اینچئون، زمان برداشت زحمات تکواندوکاران است

رییس هیئت تکواندو استان تهران معتقد است بازیهای آسیایی اینچئون وقت برداشت زحمات تکواندوکاران، فدراسیون و بقیه زحمت کشان است.

جمشید سهرابی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: فدراسیون تکواندو در این مدت برنامه ریزی خوبی را برای آماده سازی تیم ملی انجام داد و این برنامه ها زیر نظر بیژن مقانلو (سرمربی تیم ملی) به خوبی اجرا شد. برگزاری منظم و منسجم برنامه ها در روند آماده سازی ورزشکاران حرفه ای خیلی اهمیت دارد و خوشبختانه ورزشکاران ما هم روند خوبی را پشت سر گذاشته اند و کاملا آماده هستند.

وی افزود: بازیهای آسیایی اینچئون وقت برداشت زحماتی است که مسئولان فدراسیون،کادر فنی،اهالی تکواندو و خانواده های این ورزشکاران کشیده اند. تکواندوکاران ایران با نتایجی که در چند ماه اخیر گرفتند اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده اند. وقتی جوانان ما می‌توانند قهرمان چندین دوره جهان و المپیک را شکست دهند ثابت می‌کند که اگر به آنها اعتماد بشود و خودباوری لازم را داشته باشند می‌توانند همه را شکست دهند. هیچ چیز دور از دسترس نیست و تکواندوکاران ما نشان داده اند که مرد روزهای سخت هستند و هر کاری را می توانند انجام دهند.

داور بین المللی تکواندوی ایران با اشاره به اینکه آرامش و همدلی که کادر مدیریتی تیم ملی و فدراسیون برای تیم ایجاد کرده اند تاثیر مثبتی روی عملکردشان در اینچئون خواهد داشت، گفت: وقتی ورزشکار بدون توجه به حواشی و تنها با تمرکز روی تمرینات کارش را انجام می دهد خوبتر آماده می شود. در چنین شرایطی هر ورزشکار می تواند در مسابقاتی مهم مثل بازیهای آسیایی بهترین عملکردش را ارائه دهد. با شناختی که از مسئولان فدراسیون دارم در روند آماده سازی تیم ملی هم این موارد رعایت شده و آنها سعی کرده اند تا ملی پوشان فقط به فکر مسابقات باشند و به هیچ چیز دیگری فکر نکنند.

رییس هیات تکواندوی استان تهران در مورد عملکرد احتمالی ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: بازی‌های آسیایی مانند المپیک است و برای همه کشورها اهمیت دارد. کار ملی‌پوشان ما قطعا بسیار سخت خواهد بود، اما آنها نباید به خودشان استرس وارد کنند. آنها باید فقط به فکر ارائه بهترین عملکرد باشند و به چیز دیگری فکر نکنند.

سهرابی که در سه دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو،۲۰۰۶ دوحه و ۱۹۹۸ تایلند قضاوت کرده است به تکواندوکاران ایران توصیه کرد که در مورد داوری استرس نداشته باشند: داوری تکواندوی ایران به روز است و تمام مسابقات لیگ با جدید ترین قوانین برگزار می شوند. ضمن آنکه ورزشکاران ما وقتی به مسابقات خارجی اعزام می شوند با قوانین جدید هم آشنا می شوند.کمیته داوران و سازمان تیم های ملی ارتباط خوبی با هم دارند و جدیدترین تغییرات را هم در میان می گذارند و خوشبختانه ملی پوشان ما از این نظر هم کاملا آماده هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram