۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4998
  • 16 تیر 1394 - 14:07
  • 355 بازدید
  • ارسال توسط :
جمالی: داوران با کشور میزبان مهربان تر هستند

جمالی: داوران با کشور میزبان مهربان تر هستند

دارنده مدال نقره پومسه یونیورسیاد ۲۰۱۵ گفت: داوران در رشته پومسه با ورزشکاران کشور میزبان مهربان تر هستند. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مهدی جمالی فشی پس از کسب مدال نقره پومسه بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان اظهار داشت: خدا را شاکرم که به این مدال دست یافتم و نتیجه […]

دارنده مدال نقره پومسه یونیورسیاد ۲۰۱۵ گفت: داوران در رشته پومسه با ورزشکاران کشور میزبان مهربان تر هستند.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران؛ مهدی جمالی فشی پس از کسب مدال نقره پومسه بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان اظهار داشت: خدا را شاکرم که به این مدال دست یافتم و نتیجه زحمت هایی که کشیدم را گرفتم زیرا سخت ترین اردوها را در دو سال گذشته پشت سر گذاشتم. باید از کانگ سرمربی تیم ملی پومسه و مهربانی مربی ام که تکواندو را با او آغاز کردم تشکر کنم.
وی در خصوص داوری ابن مسابقات گفت: در بخش فرم همیشه داورها با کشور میزبان مهربان تر هستند و اگر این مسابقات در کشور دیگری بود باز هم باید علاوه بر کره جنوبی، میزبان را هم به عنوان حریف در نظر میگرفتم.
عضو تیم پومسه دانشجویان گفت: اولین دوره حضورم در یونیورسیاد است اما شش دوره حضور در قهرمانی جهان را در کارنامه دارم. سطح مسابقات بالا و میزبانی کره جنوبی مناسب بود.
مهدی جمالی فشی امروز با ۷٫۶۴ امتیاز به مدال نقره رشته پومسه یونیورسیاد دست یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram