۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

  • شناسه : 4710
  • 01 تیر 1394 - 10:31
  • 382 بازدید
  • ارسال توسط :
“جمالی،نظری،عسگری و عمیدی” مسافران پایتخت نشین گوانگجو

“جمالی،نظری،عسگری و عمیدی” مسافران پایتخت نشین گوانگجو

 مسابقات دانشجويان جهان در 2 بخش پومسه و كيوروگي  از 16 تیر ماه به میزبانی كره جنوبي برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛بیست و هشتمين دوره مسابقات دانشجويان جهان در بخش تكواندو طی روزهای 16 تا 22 تيرماه در 2 بخش پومسه و كيوروگي به میزبانی “گوانگجو” كره جنوبي […]

 مسابقات دانشجويان جهان در 2 بخش پومسه و كيوروگي  از 16 تیر ماه به میزبانی كره جنوبي برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان تهران ؛بیست و هشتمين دوره مسابقات دانشجويان جهان در بخش تكواندو طی روزهای 16 تا 22 تيرماه در 2 بخش پومسه و كيوروگي به میزبانی “گوانگجو” كره جنوبي برگزارمی شود .

با اعلام کادر فنی چهار تکواندو کار پایتخت نشین ،امید عمیدی ،مهران عسگری ( کیوروگی ) و مهدی جمالی و  حمید نظری ( در بخش پومسه) درا ین دوره از رقابتها،حضور خواهند داشت .

amidi.2013.m
لازم به ذکر است بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات؛ از روز شنبه (13 تيرماه) ورود تيم‌ها خواهد بود و جلسه كميته فني نيز در همين روز از ساعت 14 انجام مي‌پذيرد.
جلسه مربيان پومسه، قرعه كشـي اين رقابت‌ها و جلسه هماهنگي داوران پومسه روز دوشنبه (15 تيرماه) است و جلسه مربيان كيوروگي، قرعه كشي اين پيكارها و همچنين جلسه هماهنگي داوران كيوروگي، روز چهارشنبه (17 تيرماه) برگزار خواهد شد.
اما آغاز این رقابتها از روز سه شنبه (16 تيرماه) است که در این روز پومسه رو‌هاي بخش انفرادي بر روی شیاپ چانگ می روند. در بخش زنان مرجان سلحشوري و بخش مردان مهدي جمالي نمايندگان ايران هستند.

13
چهارشنبه (17 تيرماه) رقابت‌هاي پومسه تيمي و آزاد انجام مي‌شود كه در بخش زنان، مرجان سلحشوري، فاطمه قاسمي و بهاره قادريان در رقابتهاي تيمي و نگين گيل سمايي در بخش آزاد و در بخش مردان حسين بهشتي، حميد نظري و محمدجواد خيري در بخش تيمي و مهدي جمالي در بخش آزاد رو در روی حریفانش قرار خواهند گرفت.

 

images


سومین روز این مسابقات (پنجشنبه – 18 تيرماه) با پيكارهاي بخش كيوروگي آغاز مي شود كه تكواندوكاران اوزان 54- و 68- کیلوگرم مردان برروي شياپ‌چانگ خواهند رفت که آرمين هادي پور و وحيد عيسي بيگلو نمایندگان ایران هستند. در ادامه و در چهارمین روز (جمعه – 19 تيرماه) ایران 3 نماینده خواهد داشت که در وزن 67- کیلوگرم زنان هانيه اخلاقي و در وزن دوم و ششم مردان (58- و 80- کیلوگرم) جواد اميري و سعيد رجبي آماده رقابت با حريفانشان مي‌شوند.

 

634691283007975000_l
شنبه، 20 تيرماه و در روز شلوغ تیم ایران، در بخش زنان تکواندوکاران اوزان 62- و 73+ کیلوگرم و در بخش مردان تکواندوکاران اوزان 74- و 87+ کیلوگرم به مصاف حریفانشان می روند که به ترتیب فرزانه صاحبي، اكرم خدابنده، احمد خسروفر و مهران عسكري هوگوپوشان کشورمان هستند.
21 تيرماه و در ششمین روز اين رقابتها، سروش احمدي و اميد عميدي در اوزان 63- و 87- کیلوگرم مبارزاتشان را پیگیری می کنند و در آخرین روز این رقابتها (دوشنبه – 22 تيرماه) پرونده این مسابقات با مبارزات تيمي در دو بخش زنان و مردان بسته خواهد شد.

طبق برنامه؛ مسابقات هر وزن از ساعت ۹ صبح به وقت محلی به مدت 3 ساعت آغاز می شود و تکواندوکاران پس از صرف ناهار دوباره از ساعت 13:30 تا 17:30 مبارزات خود را در مرحله نيمه نهايي پیگیری می کنند.

رقابت هاي مرحله فينال نيز از ساعت 18 تا 19 انجام خواهد شد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت سيدنعمت خليفه (سرمربي) و رضا ايمان زاده (مربي) با ترکیب کامل و در هر 8 وزن اعزام خواهد شد و در بخش زنان با هدایت مینو مداح (سرمربی) با 3 هوگوپوش راهی این دوره از مسابقات می شود.

این رقابتهای که دارای گرید 2 برای رنکینگ المپیک است، به نفر اول 20 امتیاز، برای نفر دوم 12 امتیاز، نفرات سوم 7.2 امتیاز براي افزايش رنكينگ المپيكي در راه کسب سهمیه المپیک ريو تعلق خواهد گرفت.

هوگوپوشان دانشجو، جمعه (12 تيرماه) راهي محل مسابقات خواهند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram