۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 340
  • 08 تیر 1388 - 0:45
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :

جلسه هماهنگی وقرعه کشی لیگهای تکواندو پایتخت برگزارشد

جلسه هماهنگی و قرعه کشی لیگ های تکواندو استان تهران با حضور مدیران اجرایی لیگ ، سرپرستان و مربیان تیم های حاضر در لیگ سال 88  ساعت 15 روز یکشنبه هفتم تیر ماه در دفتر سالن شهدای شهرک آزادی صورت پذیرفت. که طی آن احمد خمیس آبادی رئیس سازمان لیگ موضوعاتی را مطرح و مورد […]

جلسه هماهنگی و قرعه کشی لیگ های تکواندو استان تهران با حضور مدیران اجرایی لیگ ، سرپرستان و مربیان تیم های حاضر در لیگ سال 88  ساعت 15 روز یکشنبه هفتم تیر ماه در دفتر سالن شهدای شهرک آزادی صورت پذیرفت. که طی آن احمد خمیس آبادی رئیس سازمان لیگ موضوعاتی را مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و در پایان مواردی تصویب شد که به شرح ذیل می باشد :

 


1-برگزاری مسابقات خردسالان در اولیت قرار بگیرد(در نزدیکترین زمان که تابستان است صورت پذیرد)

2-بازیکنانی که  لیگ کشور بازی می کنند با گرفتن رضایت نامه از باشگاه مربوطه در تیم های تهران هم می توانند شرکت کنند.

3-برای اولین بار نونهالان مسابقات لیگ را در دو گروه با شرکت 8 تیم در گروه اول و 9 تیم در گروه دوم برگزار می کنند که از هر گروه 4 تیم به لیگ برتر صعود می کند .

4- در گذشته برای شرکت در رده نونهالان محدودیت سنی داشتیم اما از این پس متولدین 74 می توانند در رده سنی نونهالان حضورپیدا کنند.

5-وزن کشی تیم هایی که بعد مسافت دارند با حضور نماینده سازمان لیگ در نزدیکترین محل به آن تیم انجام شود که با موافقت مربیان و سرپرستان تیم ها همراه بود.

 لازم به ذکر است لیگ خردسالان با شرکت 9 تیم ، نونهالان 17 تیم در دو گروه ، نوجوانان 10 تیم و جوانان و بزرگسالان با حضور 8 تیم  صورت می پذیرد که مسابقات  لیگ خردسالان و نونهالان در تاریخ 24تیر ماه در سالن شهدای شهرک آزادی برگزار می شود.

گفتنی است دومین دوره لیگ پومسه به صورت تیمی و انفرادی برگزار می گردد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

Visit Us On FacebookVisit Us On Instagram